Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Ketä avustetaan? |
Tulvan uhreja |
|
19% |
[ 4 ] |
Orpokodin lapsia (perinteinen kohde) |
|
57% |
[ 12 ] |
Munkkien hoitamaa orpokotia jossa on lapsia joilla on HIV. |
|
23% |
[ 5 ] |
|
Äänestäneitä : 17 |
Ääniä yhteensä : 21 |
|
- äänestys päättynyt - |
|
Kirjoittaja |
Viesti |
Tero66 Administrator ผู้บริหาร
|
Lähetetty: 29.10.2011 9:09 Viestin aihe: Ketä avustetaan? |
|
|
Pitkä-aikaiset yhteistyö kumppanimme ovat jo nyt joulun hurmassa ja he haluavat lahjoittaa X summan meidän valitsemaan kohteeseen. Haluaisimme kuitenkin, että palstalaiset valitsevan kohteen/kohteet jonne lahjoitukset ohjataan. Asian tiimoilta olen saanut lukuisia kyselyitä palstalaisilta jotka haluaisivat osallistua avustuksiin, mutta emme ota vastaan lahjoituksia silä emme ole enää ry. Ohessa kolme vaihtoehtoa joita haluaisimme auttaa. Toivoisin, että mahdollisimma moni ottaisi kantaa asiaan  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
jakesully
|
Lähetetty: 8.11.2011 15:43 Viestin aihe: |
|
|
maa on rikas maa miksi eivät auta itse itseään? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
pitkä loma Dzamyyn จมื่น
|
Lähetetty: 8.11.2011 16:21 Viestin aihe: |
|
|
Voiko rimaa enää alempaa alittaa. Olen avittanut tulvan uhreja parhaani mukaan. toivon todella, ettet koskaan ilman omaa syytäsi joudu tilanteeseen, jossa tarvitsisit apua. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
jakesully
|
Lähetetty: 8.11.2011 17:51 Viestin aihe: |
|
|
jos suomessa sama tilannen yksikään thaimaalainen ei laittaisi tikkuakaan ristiin suomen auttamiseksi mutta täältä kyllä riennetään heti apuun
ei riman alitus |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
pitkä loma Dzamyyn จมื่น
|
Lähetetty: 9.11.2011 2:21 Viestin aihe: |
|
|
No enpä tiedä riennetäänkö tosiaan Suomesta tänne auttamaan, taisi olla sekin harhalaukaus. Me täällä olevat ja asuvat ehkä haluamme menetellä samoin kuin muutkin täällä asuvat ihonväriin ja uskontoon tms katsomatta menettelevät. Täällä on tapana avustaa hädänalaisia ihmisiä tulvien, sodan, tsunamin, kylmyyden tms seurauksissa. Tämä johtunee paljolti siitä, että kulttuuri ja kansanluonne on erilainen kuin joillakin itsekkäillä kirjoittajilla. Sosiaaliavustusjärjestelmä ei ole sellainen kuin suomessa, jossa verovaroilla tuetaan jopa sellaisia, jotka ovat aiheuttaneet ahdinkonsa ihan itse. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
diver Dzamyyn จมื่น
|
Lähetetty: 9.11.2011 2:27 Viestin aihe: |
|
|
jakesully kirjoitti: | jos suomessa sama tilannen yksikään thaimaalainen ei laittaisi tikkuakaan ristiin suomen auttamiseksi mutta täältä kyllä riennetään heti apuun
ei riman alitus | Olisiko Suomi erilainen kuin Japani, minkä maanjäristyksen uhreille thaimaalaiset kyllä keräsivät apua? Thaimaalaiset myös auttoivat tsunamin uhreja omassa maassaan huomioimatta siitä, että olivat itsekin joutuneet saman tsunamin uhreiksi. Thaimaalaiset siis auttavat luonnononnettomuuksien uhreja sekä omassa kotimaassaan että muualla. Kuinka ihminen voi olla noin tietämätön asioista?
Riman alitusta mielestäni on paljastaa oma tietämättömyytensä tuolla tavalla. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
spiigeli Administrator ผู้บริหาร

|
Lähetetty: 9.11.2011 6:47 Viestin aihe: |
|
|
Tässähän ei pyydetä sinun rahojasi, vaan ihmiset ilmaisseet haluaan jatkaa tuota meidän perinteeksi muodostunutta avustusta.
Höpö höpöä, jos sanotaan Thaimaata rikkaaksi maaksi.
Tuolta löytyy eri avustus asioita mitä on toteutettu.
http://www.thaimaa-info.com/forum/viewforum.php?f=50
Itse olen ainakin näistä ylpeä mitä olemme saanneet yhdessä aikaan. _________________ กาย |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
jakesully
|
Lähetetty: 13.11.2011 16:19 Viestin aihe: |
|
|
en ole koskan antanut enkä anna rahaa tälläisiin koska avuntarvitsijat saavat keskimäärin puolet summasta (ja uskotaan uskotaan jos teidän menee 100 %)
ei ole höpöä thaimaan rikkaus
ottakaa valko-puna-sinilinssiset lasit päästä nyt |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
spiigeli Administrator ผู้บริหาร

|
Lähetetty: 13.11.2011 16:38 Viestin aihe: |
|
|
jakesully kirjoitti: | en ole koskan antanut enkä anna rahaa tälläisiin koska avuntarvitsijat saavat keskimäärin puolet summasta (ja uskotaan uskotaan jos teidän menee 100 %)
Ei jakesully mitään laseja tarvita.
Tervetuloa käymään mukaan avustuskohteissa.
En yhtään ole sitä mieltä, että keräyksemme olisivat menneet hukkaan.
Niillä saatu edes jotain aikaiseksi. _________________ กาย |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
jako Vieras
|
Lähetetty: 13.11.2011 19:49 Viestin aihe: |
|
|
jakesully kirjoitti: | en ole koskan antanut enkä anna rahaa tälläisiin koska avuntarvitsijat saavat keskimäärin puolet summasta (ja uskotaan uskotaan jos teidän menee 100 %)
Jos jakesully on joskus siellä Thaimaassa käynyt ja päässyt hotellista pitemälle niin ei ole vonut olla huomaamatta maan köyhyyttä.
Vähempiosaisilla on todella tarve apuun, varsinkin lapset saavat olla kärsijän osassa kuten aina.
Itse jos olen paikalla autan mielelläni ja olen auttanut aikaisemminkin, avustuskohteena mielellään lapset. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
pitkä loma Dzamyyn จมื่น
|
Lähetetty: 14.11.2011 3:20 Viestin aihe: |
|
|
Tulvan uhrien avustaminen tapahtui kulkuyhteyksien katkeamisen vuoksi vain rahallisesti ja rahat menivät 100 prosenttisesti nille, keille se oli tarkoitettukin eli kädestä käteen.
Ruoka-avustusten jakaminen on tapahtunut yleensä armeijan ja vapaaehtoisten voimin ja ovat olleet järkyttyneitä, kun julkisuudessa on esitetty epäilyjä joistakin väärinkäytöksistä.
En muuten minäkään käytä kuin normaaleja kaksiteholinssejä ja autoa ajaessa vahvuuksilla olevia ruskehtavia aurinkolaseja. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa Et voi liittää tiedostoja tässä foorumissa Et voi ladata tiedostoja tässä foorumissa
|