|
Thaimaa-info.com
|
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
maipenrai Mahaat Lek มหาดเล็ก
|
Lähetetty: 6.1.2021 16:33 Viestin aihe: paketin lähetys |
|
|
onko kenelläkään kokemuksia n.10kg paketin lähettämisestä thaikuihin?hintaa?vaimo haluaisi lähettää pikkasen tavaraa sinnepäin. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 6.1.2021 16:51 Viestin aihe: |
|
|
kävin pikasen selaamassa,niin toista sataa pitkälle halvin hinta.eli ei kannata ainakaan lentorahtina laittaa mitään.pulloposti edullisin tapa lähettää ja saa melkoinen lottovoitto olla että kelluisi Thaimaan rannikolle asti
 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Jim Reindeer Administrator ผู้บริหาร
Liittynyt: 20 Elo 2005 Viestejä: 16945 Paikkakunta: Buriram Province
|
Lähetetty: 9.1.2021 7:36 Viestin aihe: |
|
|
Kysyppä tuolta DSV-firmasta ja älä kysy ainakaan DHL:lta. Tai tietenkin voit mielenkiinnosta kysyä ja en minä nykytilannetta tiedä.
Eli tämä firma. Joka toimii myös Thaimaassa. Ainakin ennen heillä oli monenlaisia vaihtoehtoja täällä päässä kuljetukseen. Laivaa käytimme eniten. Jäi mieleen vaan se, että ei sairaan kallista. Vaikkapa Suomen surkea posti on taatusti nostanut hintojaan vaikka ei mitään kokemusta vähän aikaan. Nekin oli ennen about kohtalaisia. Toinenkin firma oli Thaimaassa jota en muista. Vein useita paketteja sinnekin ja he antoivat omia laatikoita läjän joilla pystyi lähettämään halvalla kamaa Suomeen 25 kiloa.
https://www.fi.dsv.com/about-dsv/press/News/2018/12/DSV-Logistics-Center-almost-ready
Tiedän noista jonkin verran kun olin hommissa erään Mikko vainaan firmassa tai autoin häntä ja maksoi hyvin siitä. Mutta niin kauan aikaa etten kaikkea muista. Me neuvoteltiin vielä soppari tuon firman kanssa jossa neuvottelussa minäkin mukana.
Itse mokasin Suomessa kun olisin halunnut lähettää noin 100 kg tavaraa tänne. Se ei olisi ollut laivalla älyttömän kallista joka selvisi juuri tämän Mikon kautta täällä Thaimaassa missä Mikkoon tutustuin. Kova paikka mulle kun hän kuoli syöpään Suomessa. Silloin oli kiire tänne kun vaimo raskaana ja pöljänä myin kaikki pilkka hintaan tai jopa annoin sukulaisille ja "perhe" on pahin Suomessakin (aina tulee noista mieleen Archie Bunker), koska velipoika lupasi maksaa minulle jotain. Latiakaan en ole saanut.
Mulla oli muun muassa arvokas noin 250 vinyylilevy kokoelma ja arvokkaat stereot jotka pärjää vieläkin nykytekniikalle. Ainakin vahvistinlaite yms muuta kamaa. Itte olin siinä tyhmä kun ne kamat olisin saanut varastoon jonnekin kaverien tiloihin ilmaiseksi. Tai äidin isän luo, mutta kun he molemmat kuolivat niin kamat mitä siellä oli nyt sukulaisilla. No sisko toi jotain kun tavattiin Hua Hinissa. Ja velipoika maksoi kaiken safkat sun muut kun kävi Pattayalla kauan sitten.
Tähän tuli offtopickia, mutta kerroinpahan tuonkin. Jonka jo ehkä kertonut jossain.  _________________ ทีโม บุรีรัมย์
Voin olla väärässäkin...
Viimeinen muokkaaja, Jim Reindeer pvm 9.1.2021 8:12, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 9.1.2021 7:54 Viestin aihe: |
|
|
Ja onhan noita vaihtoehtoja kun googlasin.
Lainaus: | Suomen suurimpiä huolinta- ja logistiikka-alan yrityksiä, jotka ovat myös liiton jäseniä, ovat muun muassa Schenker Oy, DHL Freight (Finland) Oy, DSV Road Oy, Nurminen Logistics Services Oy, Oy Kuehne + Nagel Ltd, Varova Oy, Oy Beweship Ab, United Parcel Service Finland Oy (UPS), PostNord Oy. |
https://www.huolintaliitto.fi/tietoa-alasta/faktat-ja-tilastot.html _________________ ทีโม บุรีรัมย์
Voin olla väärässäkin... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 9.1.2021 14:43 Viestin aihe: |
|
|
Kiitos Jimille vinkeistä 👋 mutta ollaan haudattu tuo paketin lähettämisen. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 9.1.2021 16:21 Viestin aihe: |
|
|
Ei mitään. Sehän on tärkeää miten tärkeä lähetys on. Oliko niin, että tuo hinta minkä mainitsit on Suomen postin hinta, koska se kiinnostaa itseäkin? Mulla on ne musiikkilaitteet vieläkin pikkuveljellä ja hän luvannut ne lähettää, mutta ei tapahdu mitään. _________________ ทีโม บุรีรัมย์
Voin olla väärässäkin... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 9.1.2021 20:33 Viestin aihe: |
|
|
postin hinta alkaen.ja pari muuta puljua pisti vielä paremmaksi hinnoissa.lähetyksessä ei mitään tärkeätä tavaraa mutta käyttötavaraa kuitenkin. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa Et voi liittää tiedostoja tässä foorumissa Et voi ladata tiedostoja tässä foorumissa
|