|
Thaimaa-info.com
|
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
ratchasima
|
Lähetetty: 22.7.2017 22:27 Viestin aihe: hammas implantti |
|
|
Tietäisikö joku mitä maksaa hammas implantti Thaimaassa? Tulen 1 kuukauden lomalle, niin ehkä voisi laittaa? Onko kovin kallista? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
spiigeli Administrator ผู้บริหาร

|
Lähetetty: 22.7.2017 22:46 Viestin aihe: |
|
|
Ei voi laittaa yhden kuukauden lomalla.
Itselläkin tarve, mutta ei riitä edes 2,5 kuukauden loma.
Ensin pitää istuttaa keinojuuri. Sen luutuminen kestää 2-9 kuukautta.
Thaimaan hintoja myös katsonut, eivät ole kauheasti halvemmat. _________________ กาย |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Jim Reindeer Administrator ผู้บริหาร
Liittynyt: 20 Elo 2005 Viestejä: 16945 Paikkakunta: Buriram Province
|
Lähetetty: 23.7.2017 12:46 Viestin aihe: |
|
|
spiigeli kirjoitti: | Ei voi laittaa yhden kuukauden lomalla.
Itselläkin tarve, mutta ei riitä edes 2,5 kuukauden loma.
Ensin pitää istuttaa keinojuuri. Sen luutuminen kestää 2-9 kuukautta.
Thaimaan hintoja myös katsonut, eivät ole kauheasti halvemmat. |
Ei tarkkaa tietoa hinnoista vaikka asunkin täällä ja oikeastaan tarvitsen itsekin hammasremonttia ja tietoa asiasta. Ainoa tieto joskus ainakin oli, että kuulemma halpaa Thaimaassa tai paremminkin Pattayalla. _________________ ทีโม บุรีรัมย์
Voin olla väärässäkin... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
spiigeli Administrator ผู้บริหาร

|
Lähetetty: 23.7.2017 16:07 Viestin aihe: |
|
|
Thaimassa hinnat menevät €uroissa yli tuhanteen. Samat ja halvemmat hinnat esim: Virossa.
Ongelma noissa on, että joutuu monta kertaa käymään, niin ei oikein sovi edes pitkäaikaisille lomailijoille. Tietenkin vakituisille asujille eri juttu.
Laatua varmasti Thaimaasta löytyy, niin hammas, kuin muihinkin hoitoihin. Tosin oman polveni tekivät vähän väärin, mutta sydän operaatio oli tehty hyvin. Nämä oli Suomi lääkäreiden kommentteja.
Jotain hammaspaikkoja Thaimaassa tehnyt ja ne menneet suurimmaksi osaksi hyvin. _________________ กาย |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Jim Reindeer Administrator ผู้บริหาร
Liittynyt: 20 Elo 2005 Viestejä: 16945 Paikkakunta: Buriram Province
|
Lähetetty: 23.7.2017 16:42 Viestin aihe: |
|
|
Itse aioin jossain vaiheessa kysyä meidän kylän hospitaalista hammaslekuria. Sairaalassa on hammasklinikka ja olen ikkunan takaa kurkkinut käytävältä ohi mennessäni ja ainakin laitteisto minun mielestäni ok. Siis mitään niistä sen paremmin ymmärtämättä. Ei siitäkään mitään tietoa voinko minä mennä sieltä kyselemään hammashoitoa. Olen tähän asti säästynyt ainakin hammaskivuilta sitten lapsuuden. Mutta olis aika laittaa purukalusto kondikseen. Jonkun arvioinnin teetin kerran Pattayalla mutta en muista paljonko olisi ollut. Nyt enempi hommia.
Buriram Cityssä kyllä on hammasklinikka ainakin. Voi olla useampikin. _________________ ทีโม บุรีรัมย์
Voin olla väärässäkin... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa Et voi liittää tiedostoja tässä foorumissa Et voi ladata tiedostoja tässä foorumissa
|