Thaimaa-info.com Foorumin päävalikko Thaimaa-info.com

ValokuvakansioValokuvakansio  OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   SudokuSudoku   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Keskustelua palstan linjasta
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin   tulostus ystävällinen näkymä    Thaimaa-info.com Foorumin päävalikko -> Terveiset ylläpidolle ja foorumilaisille, Comments to administrators and moderators and readers
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Ilkka
Dzamyyn จมื่น

LähetäLähetetty: 7.3.2008 17:42    Viestin aihe: Keskustelua palstan linjasta Vastaa lainaamalla viestiä

mistoheki kirjoitti:

Kunhan kusettavat taas kerran....

Sinä se taidat taas kusettaa kaikkein eniten. Very Happy

Edit: Keskustelu siirretty lentokoneuutisista.
Siirtäjä: mode spiigeli
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mistoheki
Vieras

LähetäLähetetty: 7.3.2008 19:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ilkka kirjoitti:

Kusetan taas...... confused2
OK lupaan sulle "ilkka" (ja muillekkin) että EN kuseta enää ketään täällä tämän viestin jälkeen coundown
Takaisin alkuun
KBH5050
Dzamyyn จมื่น

LähetäLähetetty: 7.3.2008 20:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mistöheki viestisi ovat olleet aika-asiallisia ja vähän nämä Ilkan viestit keljuttavat Twisted Evil Lopetin hänen keljuilunsa takia kirjoittelun toiselle palstalle, moniin kysymyksiin siellä olisin voinut vastailla.
Sinäkin annat aika paljon tietoa palstalle.
En mitenkään halua väittää Ilkan tietoja huonoiksi, paljonhan hän asioista osaa kirjoitella Smile
Tuo vittuilu saisi vaan jäädä pois Exclamation
Itse olen ollut aikoinaan ilmailuhallituksen hyväksymä tarkastuslentäjä ja neljän koneen 50 tunnin huoltojen tekijänä, sekä heko päivätarkistuksien tekijänä firmassamme.
Nyt kun tästä Marskimme asioista on myös mediassa paljon keskusteltu, niin reservin upseerina nämä Ilkan jutut joskus vähän haluan menevän korvien ohi Evil or Very Mad

spiigeli
Administrator ผู้บริหาร

LähetäLähetetty: 7.3.2008 21:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ilkka kirjoitti:
mistoheki kirjoitti:

Kunhan kusettavat taas kerran....

Ilkka
Mistoheki sanoi oman mielipiteensä, ei se oikeuta sanomaan ketään kusettajaksi. Onneksi siinä oli tuo "taidat" sana hiukan pehmentämässä.
Palstalla oleva vapaa ilmaisu ei koske henkilökohtaisia haukkumisia.
Eli semmoiset jatkossa pois.

Tipsu
Mahaat Lek มหาดเล็ก

LähetäLähetetty: 8.3.2008 23:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei kai tuosta Ilkan pikku heitoista pitäisi niin herneitä vedellä neniin Question

Tuntuu hieman kummalliselta jos nyt vähän vinoilee,ehkä jopa asiasta (?),ja palautetta tulee "julmasti" Crying or Very sad

Itse en viihtyisi niin tarkalla palstalla.

25 kerta oli 16/12 2007 - 13/1 2008
26 kerta oli 12/12 2008 - 13/1 2009
Takaisin alkuun
Tipsu
Mahaat Lek มหาดเล็ก

LähetäLähetetty: 9.3.2008 0:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mistoheki kirjoitti:
Ilkka kirjoitti:

Kusetan taas...... confused2
OK lupaan sulle "ilkka" (ja muillekkin) että EN kuseta enää ketään täällä tämän viestin jälkeen coundown

MISTOHEKI - sorry että häiritsen. Tuntuu kuitenkin kummalliselta että heittäisit pyyhkeet kehään ylläolevasta! Kirjoituksesi ovat antaneet ainakin minulle pirun hyviä vinkkejä.

Suoraan sanoen aika naurettavaa toimintaa - vielä kerran SORRY että tulee suhteellisen suoraa palautetta.... Crying or Very sad

Takaisin alkuun
jone10
Mahaat Lek มหาดเล็ก

LähetäLähetetty: 9.3.2008 8:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eikös tuolla ThaiKlupilla ole saanut harrastaa tuota vittuilua vapaammin?
Eikä se ole tainnut mennä täysin ongelmitta sielläkään.
Itse en toivoisi täysin samaa tänne.
Tietysti makunsa kullakin. Wink

spiigeli
Administrator ผู้บริหาร

LähetäLähetetty: 9.3.2008 10:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Asioista voi aina keskulla ja olla eri mieltä ilman henkilökohtaisia vittuilujakin vai kuinka. Exclamation
ps. Tämä tässä vaiheessa henk. kohtainen mielipiteeni.

karpo

LähetäLähetetty: 9.3.2008 10:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jone10 kirjoitti:
Eikös tuolla ThaiKlupilla ole saanut harrastaa tuota vittuilua vapaammin?
Eikä se ole tainnut mennä täysin ongelmitta sielläkään.
Itse en toivoisi täysin samaa tänne.
Tietysti makunsa kullakin. Wink

Täysin samaa mieltä Jone10.n kanssa.

(jopa vitsi osiossa Klupin sivuilla pitää jo ruveta
kuittailemaan)
Sad
Takaisin alkuun
Tipsu
Mahaat Lek มหาดเล็ก

LähetäLähetetty: 9.3.2008 13:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ylläkirjoittajien kanssa samoilla linjoilla mutta "pieni vinoilu" saattaa olla OK.

Itse tuskin otan hirveästi stressiä vaikka joku jopa haukkuisi. Kirjoitustyylini on joskus jopa vähän provosoiva varsinkin SWE_FIN hommista puheen ollen mutta huumorillahan nuo on tarkoitettu.Tätäkään kyllä ei kaikki ymmärrä tai ei halua ymmärtää. Stressiä tästä itselleni en ota koska ei ole mitään älyä kirjoittaa jos ei tunnu hyvältä. Itse olen kiihdyttänyt juttujani koska tuntuu hyvältä.

Hyvä homma että näistä hommista voidaan keskustella avoimesti. Istua nyrkki taskussa tuskin tekee tästä loistavasta foorumista parempaa. Oikealla linjoilla olette modet on Tipsun mielipide.

Useasti unohtuu että ei henkilöt tappele vaan asiat Idea Asiat vaan useasti unohtuu ja sitten ollaankin jo henkilökohtaisuuksissa Surprised

Ilkan "kosto" Mistohekille oli ylläolevasta aika oiva esimerkki.

Takaisin alkuun
Raymonds bar

LähetäLähetetty: 9.3.2008 14:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tipsu,

ei kuittailu kannata missaan ja bannit tuli sullekin thaiklupille Laughing

Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Tipsu
Mahaat Lek มหาดเล็ก

LähetäLähetetty: 9.3.2008 14:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Raymonds bar kirjoitti:
Tipsu,

ei kuittailu kannata missaan ja bannit tuli sullekin thaiklupille Laughing

Aika suppea mielipide asiaan mielestäni.

Riippuu luonnollisesti mistä keskustellaan, miten tärkeä asia ja miten paljon haluan uhrata aikaani/tietojani asiasta mistä on kysymys. Toisille on asia 1 tärkeä tai toisille asia 2. Pysyykö Raymonds vielä kärryillä. Question

Tuon mainitsemasi thaiklupin (huom.pienet kirjaimet) bannin huomasin juuri NYT kun koitin sivuille. Kirjallinen ilmoitus kertoi että viikko bannia. Yöunia tuskin menetän tuosta vaan hommahan tuo hymyn kasvoilleni vielä enemmän.

Niin ja Reiska kuittaan ja tulen kuittaamaan aina tarvittaessa - onhan sinullakin e-posti joten saumaa löytyy Wink

Niin ja muuten en myöskään pure hampaitani ja vanno että nyt en prkl enää tule tuonne kirjoittamaan - päin vastoin - lisää pölliä pesään Very Happy

Takaisin alkuun
ILEBAR

LähetäLähetetty: 11.3.2008 7:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tipsu kirjoitti:

Niin ja muuten en myöskään pure hampaitani ja vanno että nyt en prkl enää tule tuonne kirjoittamaan - päin vastoin - lisää pölliä pesään Very Happy

Hyvin sanottu mies hyvä! Vaikka oikeastaan mikä sanoja minä olen? Idea

Juuri henkilökohtaisuuksien takia minä olen seurannut tätä foorumia vähemmän ja vähän kauempaa… Cool

expatrium

LähetäLähetetty: 11.3.2008 10:28    Viestin aihe: Juuri henkilökohtaisuuksien takia Vastaa lainaamalla viestiä

ILEBAR kirjoitti...
Lainaus:

Hyvin sanottu mies hyvä! Vaikka oikeastaan mikä sanoja minä olen?
Juuri henkilökohtaisuuksien takia minä olen seurannut tätä foorumia vähemmän ja vähän kauempaa…

Heh heh Laughing Tuolla klupin puolella ei tosiaankaan tarvitse henkilökohtaisuuksia kovin kaukaa seurata Wink

diver
Dzamyyn จมื่น

LähetäLähetetty: 11.3.2008 19:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ILEBAR kirjoitti:
Tipsu kirjoitti:

Juuri henkilökohtaisuuksien takia minä olen seurannut tätä foorumia vähemmän ja vähän kauempaa… Cool
Tuskin täällä nyt niitä sen enempää on kuin muuallakaan. Jokaisella foorumilla on omanlaisensa kirjoittajat ja jutut, lukijat ovat usein yhteisiä. Osa jutuista on täällä parempia kuin muualla, mutta välillä niitä puutteitakin kai pitää olla.
Takaisin alkuun
Tipsu
Mahaat Lek มหาดเล็ก

LähetäLähetetty: 11.3.2008 21:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ILEBAR kirjoitti:
Tipsu kirjoitti:

Ja ILEBARin viimeinen lause ei taida johtua tällä palstalla olleista kirjoituksista kuten muutamat ovat sen tulkinneet Rolling Eyes

Takaisin alkuun
diver
Dzamyyn จมื่น

LähetäLähetetty: 11.3.2008 22:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tipsu kirjoitti:
ILEBAR kirjoitti:
Tipsu kirjoitti:

Ja ILEBARin viimeinen lause ei taida johtua tällä palstalla olleista kirjoituksista kuten muutamat ovat sen tulkinneet Rolling Eyes
Tuskin ne henkilökohtaisuudet mitään foorumia pahentavat, vaikka olisivat ihan IRL. Eivät ne kemiat aina kohtaa. Cool Tuo henkilökohtaisuus kuitenkin tuntuu viittaavan muuhun kuin omiin henkilökohtaisiin asioihin, joten jostain tämän foorumin henkilöstä taitaa sitten olla kyse, kun ei kirjoituksesta. Kissa pöydälle! Arrow Skandaalit tuovat aina kivasti eloa kirjoitteluun. Very Happy
Takaisin alkuun
spiigeli
Administrator ผู้บริหาร

LähetäLähetetty: 11.3.2008 22:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Irroitin tämän topicin aiemmin tuolta lentokoneuutisista.
Tosiasiassa noihin henkilökohaisiin asiohin toiset suhtautuu vakavammin, kuin toiset. Joten lienisi parasta, jos ei niitä viljeltäisi.
Joillakin palstoilla esiintyy myös noita juupas eipäs väittelyitä, niitä en tänne toivoisi (en välttämättä tarkoita thai aiheisia palstoja).

Tässä topiicissa voin myös kiittää kirjoittajia, ei ole mitään ylilyöntejä yleensä näkynyt.

Hyvä myös muistaa nuo Juttubaari ja Auringonlaskupalsat, niissä voi sitten vähän vapaamminkin purkautua.
Varsinkin Juttubaari muutenkin turhan hiljainen Smile

diver
Dzamyyn จมื่น

LähetäLähetetty: 11.3.2008 23:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

spiigeli kirjoitti:
Irroitin tämän topicin aiemmin tuolta lentokoneuutisista.
Tosiasiassa noihin henkilökohaisiin asiohin toiset suhtautuu vakavammin, kuin toiset. Joten lienisi parasta, jos ei niitä viljeltäisi.
Joillakin palstoilla esiintyy myös noita juupas eipäs väittelyitä, niitä en tänne toivoisi (en välttämättä tarkoita thai aiheisia palstoja).

Tässä topiicissa voin myös kiittää kirjoittajia, ei ole mitään ylilyöntejä yleensä näkynyt.

Hyvä myös muistaa nuo Juttubaari ja Auringonlaskupalsat, niissä voi sitten vähän vapaamminkin purkautua.
Varsinkin Juttubaari muutenkin turhan hiljainen Smile
Mikä Juttubaari?

Nimim. Sokeako?
Takaisin alkuun
spiigeli
Administrator ผู้บริหาร

LähetäLähetetty: 11.3.2008 23:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

http://www.thaimaa-info.com/forum/viewtopic.php?t=1141&highlight=juttubaari
I ovn
Khun ขุน

LähetäLähetetty: 23.3.2009 9:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Nettipalstalla pääsee sisäinen peto irti

Nettisivujen keskustelupalstat tarjoavat houkuttelevia foorumeita, joissa voi nimimerkin suojissa laukoa mielipiteitään. Mitä alhaisempi on keskustelupalstan julkaisukynnys, sen alempana on kirjoittajan itsekritiikki, näkee tutkija.
Keskustelupalstat palvelevat samaa tarkoitusta kuin humalaisten baaritiskit, VTT:n erikoistutkija Asta Bäck kärjistää.

– Palstoilla on helppoa heitellä kaikenlaista ilmaan. Ei tule niin mietittyä, mitä tuli sanoneeksi.

VTT on ollut mukana sosiaalista mediaa ja verkkoyhteisöjä koskevissa tutkimuksissa.

Kyseessä ei Bäckin mukaan ole pelkästään suomalainen ilmiö. Myös kansainvälisesti on nähtävissä, että nimettömänä esiintyminen alentaa kynnystä osallistua keskustelupalstoille. Itsekritiikin kynnys laskee samalla.

Suomeen on Bäckin mukaan vasta hivuttautumassa maailmalla yleistynyt käytäntö, jossa keskustelijat luovat omia nimimerkkejään ja profiilejaan.

Bäck uskoo, että pysyvien nimimerkkien käyttö parantaa keskustelujen tasoa. Mielipiteet eivät jää yksittäisiksi heitoiksi, vaan kirjoittaja joutuu näkemään enemmän vaivaa mielipiteen esittämisen eteen.

– Pysyvä nimimerkki luo keskustelijalle tiukemman profiilin. Hän esiintyy systemaattisemmin ja lisää uskottavuutta.

Ohjelmistokehittäjät ovat Bäckin mukaan myös oivaltaneet, että alhainen osallistumiskynnys on tuonut ”mitä tulikaan tehdyksi” -tilanteita.

Sähköpostien tarjoavat ovat lisänneet ohjelmiinsa niin sanottuja katumusnappuloita. Ohjelma kysyy, haluaako lähettäjä varmasti lähettää viestin. Sähköposteja on myös mahdollista perua.

Joutuuko tästä
koukkuun?

Suomen Mielenterveysseuran kehittämisjohtaja Liisa Saaristo on miettinyt, mikä saa jotkut ihmiset kirjoittamaan palstoille ajatuksia ja mielipiteitä, joita he eivät normaalisti sanoisi.

– Palstoilla näkee iskuja vyön alle ja epäsolidaarisuutta. Voi nimettömänä esittää loukkauksia.

Keskustelupalstat toimivat psykologin silmissä oman pahan olon purkautumiskanavina.

– Olen miettinyt, että toimiiko kanava lopulta terapeuttisena välineenä. Vai seuraako kirjoittelusta häpeää ja syyllisyyttä.

Omaa sisintä voi kalvaa esimerkiksi kaksoiskäyttäytyminen. Ulospäin kirjoittelija saattaa esiintyy säntillisenä kansalaisena. Virtuaalimaailmassa sama mallikansalainen päästää valloilleen oman pimeän puolensa.

Keskustelukanavat ovat sen verran nuori ilmiö, että kirjoittelun vaikutuksia voi Saariston mielestä vasta arvailla.

– Tuleeko nettikirjoittelusta itseään ylläpitävä toiminto, jonkinlainen koukuttaja ja addiktio. Kirjoittelu ei anna rauhaa, vaan pitää aina päästä kirjoittamaan.

http://www.taloussanomat.fi/tietotekniikka/2009/03/21/nettipalstalla-paasee-sisainen-peto-irti/20097571/133
Takaisin alkuun
Ampsu
Mahaat Lek มหาดเล็ก

LähetäLähetetty: 24.3.2009 6:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ottamatta suuremmin kantaa tahan tutkimuksen,
totean, etta haistattelu ja ala-tyyli sallitaan,
mutta ei kritiikkia.
Onneksi tama ei koske tata palstaa.
Tama on sailynyt asiallisena.
Takaisin alkuun
Ampsu
Mahaat Lek มหาดเล็ก

LähetäLähetetty: 1.4.2009 8:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kysymys yllapidolta
Onko vierailioiden maara lisaantynyt taalla,
vai onko minulla optinen harhakuva.
Takaisin alkuun
Phon
Mahaat Lek มหาดเล็ก

LähetäLähetetty: 20.8.2009 23:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meni mihin meni,niin eiköhän joku "ILKKA"ole riitaa haastamassa. Shocked
Ja ylläpito rauhoittelee muita.
Voi kiesus.
Takaisin alkuun
nineball

LähetäLähetetty: 3.10.2009 0:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ihmettelen vaan kun tipsu , kundepuu , iovn , voittolippu , expatrium , ym muut eivät enää kirjoita palstalle , ainostaan jim reindeer ja spiigeli ovat kirjoittamassa eli siiis missä on vika vai eikö vikaa ole kuin Jaakon omassa päässä ??? Okei unohdin river hotellin ja masintuvan , but anyway still wondering why ??? Shocked Ja tämä on varmaan minultakin viimeinen viesti tälle palstalle , jos ei jotain järkeenkäypää selitystä löydy , AMEN. Embarassed
loy
Mahaat Lek มหาดเล็ก

LähetäLähetetty: 3.10.2009 2:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tiedä en ,mutta järkeenkäyväksi selitykseksi voisi käydä vaikka bannit palstalle...joten äläs vielä luovuta Nineball
Takaisin alkuun
jone10
Mahaat Lek มหาดเล็ก

LähetäLähetetty: 3.10.2009 4:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tosiaan on ollut ikävä huomata, että täällä on kirjoittelu tosiaan vähentynyt. Sitkeästi muutamat kirjoittajat ovat vielä jaksaneet pysyä mukana Exclamation Kiitos heiile.
En kuitenkaan usko, että kaikki olisi banneista kiinni. Täällä on ainoastaan pidetty kiinni siitä, että viestit ja keskustelu ei karkaa täysin käsistä.
Tietysti jokaisella saa ja pitää olla omat mielipiteet, mutta rajansa kaikella.

Jos otetaan esimerkkinä Thai-klupi, niin siellä on viesti määrä suuri.
Siellähän kirjoitellaan vaikka mistä, asiosta jotka ei liity edes thaimaahan.
Käyn lukemassa klupin sivut päivittäin ja joskus sieltä saa jopa asiallista asiaakin, liittyen thaimaan matkailuun.

Thairy:llä on oma linjansa. Eikä sielläkään siedetä kaikkea, vaikka sana on vapaa.

Tämä on ainoastaan minun mielipide, enkä aio ruveta tästä tämän enempää väittelemään. Vertaukset "naapureihin", tein ilman pahaa tahtoa. Smile

Mielestäni tällä foorumilla on aina saanut, ja jopa kehoitettu kysymään ja kirjoittamaan ilman arkailua.
Täällä ei ole liian tyhmiä kysymyksiä, joita ei pystyisi kysyä. Eikä täällä saa ylimielisiä vastauksia, kuin jossain muualla.
Välttämättä suuri viesti määrä ei takaa laatua. Wink

Toivottavasti Thaimaa-Info jaksaa sinnitellä vielä jatkossakin.

spiigeli
Administrator ผู้บริหาร

LähetäLähetetty: 3.10.2009 5:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

nineball kirjoitti:
Ihmettelen vaan kun tipsu , kundepuu , iovn , voittolippu , expatrium , ym muut eivät enää kirjoita palstalle , ainostaan jim reindeer ja spiigeli ovat kirjoittamassa eli siiis missä on vika vai eikö vikaa ole kuin Jaakon omassa päässä ??? Okei unohdin river hotellin ja masintuvan , but anyway still wondering why ??? Shocked Ja tämä on varmaan minultakin viimeinen viesti tälle palstalle , jos ei jotain järkeenkäypää selitystä löydy , AMEN. Embarassed

Tipsulla ja Kundepuulla bannit, syitä enää enempää erittelemättä. Nämä ovat myös palstan ainoat bannatut nickyt

Muiden kanssa välit hyvät.
Voitto Lippu ja Expatrium kirjoitelleet kyllä kuukauden sisällä, nytten olleet hiljempaa. I ovn ollut pidempää hiljaa.
Toivottavasti aktivoitiuvat enemmän Smile

Ihmisillä elämässä myös vaihetelee nuo kiinnostuksen kohteet ja sitä mukaa myös kirjoituskohteet. Olen huomannut muillakin palstoilla ihmisten vaihtuvuutta, täällä pienemmällä tietenkin huomaa asian paremmin, jos muutama aktiivi on hiljempaa.

diver
Dzamyyn จมื่น

LähetäLähetetty: 3.10.2009 7:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

spiigeli kirjoitti:
Muiden kanssa välit hyvät.
Voitto Lippu ja Expatrium kirjoitelleet kyllä kuukauden sisällä, nytten olleet hiljempaa. I ovn ollut pidempää hiljaa.
Toivottavasti aktivoitiuvat enemmän Smile

Ihmisillä elämässä myös vaihetelee nuo kiinnostuksen kohteet ja sitä mukaa myös kirjoituskohteet. Olen huomannut muillakin palstoilla ihmisten vaihtuvuutta, täällä pienemmällä tietenkin huomaa asian paremmin, jos muutama aktiivi on hiljempaa.

Itsekin olen nykyään enemmän lukukannalla ollut, mutta johtuu kai eniten ajankäytöstä. Jokaisella palstalla nuo kävijät hieman tuntuvat vaihtelevan ja onhan se luonnollista, ettei matkojen välillä ihan jokainen koko aikaa foorumilla ole. Vasta seuraavan matkan suunnittelu herättää uusia kysymyksiä ja nyt aika monella talvimatkat on jo buukattuna eikä kesämatkaa ole monella vielä edes ajateltu.
Takaisin alkuun
KBH5050
Dzamyyn จมื่น

LähetäLähetetty: 30.1.2010 9:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Keskustelujen aloittajillahan ei liene mitään vastuuta, kuten täällä!!!???

Kaikkoavatko kaikki kirjoittajat?

Yritän ylläpitää vielä omilla kirjoituksillani hieman tätä, mutta en enään saa samaa intoa aikaiseksi, kuin ennen. Lopahti kirjoitushalut kaikille palstoille, minulta kuin joiltakin muiltakin jonkun takia.

Ikävää, että Ampsu poistui areenoilta, ainakin hieman toi elämää tänne!

Kyllähän tosiasia on, että palsta kuivuu kokoon näillä kirjoittelijamäärillä, jos ei viestiäkään päivässä Twisted Evil

Jimikään ei ole pitkään aikaan kirjoitellut? Todella kattavaa tietoa Pattikselta ja hyviä kuvia.
Missähän mennään?

Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin   tulostus ystävällinen näkymä    Thaimaa-info.com Foorumin päävalikko -> Terveiset ylläpidolle ja foorumilaisille, Comments to administrators and moderators and readers Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Sivu 1 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Et voi liittää tiedostoja tässä foorumissa
Et voi ladata tiedostoja tässä foorumissa