Thaimaa-info.com Foorumin päävalikko Thaimaa-info.com

 
ValokuvakansioValokuvakansio  OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   SudokuSudoku   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Uutisia lentokonerintamalta
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin   tulostus ystävällinen näkymä    Thaimaa-info.com Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu, General discussion
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Ilkka
Dzamyyn จมื่น


Liittynyt: 29 Tou 2005
Viestejä: 364
Paikkakunta: Helsinki-Vantaa

LähetäLähetetty: 25.3.2016 20:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niin siis siellähän onkin taas pitkä myöhästyminen päällä Bangkokin lennon kohdalla tänään. Kuinkas sattuikaan juuri kun vikasimulaattoreista kirjoittelin Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
manuanssi



Liittynyt: 08 Mar 2008
Viestejä: 36

LähetäLähetetty: 26.3.2016 10:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Johan ne pari viikkoa ehti lennellä suunnilleen aikataulussa, ilman suurempia myöhästymisiä ja peruutuksia. Very Happy

Maallikkona itseäni kuitenkin suuresti ihmetyttää finskin tapa ottaa uusi konetyyppi käyttöön. Toisaalta lehdistössä kehuskellaan, kuinka koneet ovat(pitäisi olla) ilmassa x tuntia vuorokaudessa ja toisaalta kerrotaan, kuinka uuden konetyypin käyttöönotossa moni asia vaatii opettelua ja kääntöajat yms. ovat siksikin pidempiä.

Uudet koneet ovat pitkänajan investointi, mutta ilmeisesti lentojen suunnittelija on kuvitellut tienaavansa muutamassa kuukaudessa koneiden hinnan takaisin. Laittamalla esimerkiksi kaksi konetta Hongkongin reitille ja yhden vaikka Bangkokiin talven ajaksi, ei olisi tarvinnut yrittää lentää koneilla non-stoppina ja ongelmien korjaamiseen sekä koneen opetteluun olisi jäänyt enemmän aikaa. Nyt tuolla ahnehtimisella on taatusti aiheutettu enemmän vahinkoa kuin hyötyä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ilkka
Dzamyyn จมื่น


Liittynyt: 29 Tou 2005
Viestejä: 364
Paikkakunta: Helsinki-Vantaa

LähetäLähetetty: 26.3.2016 13:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo, ei ihan putkeen ole mennyt suunnittelu eikä toteutus.

Tänään Bangkokiin joudutaan laittaamaan A333.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
manuanssi



Liittynyt: 08 Mar 2008
Viestejä: 36

LähetäLähetetty: 26.3.2016 14:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kuin kirsikkana kakun päälle, AY96 myöhästyi lähdöstä tänään yli kolme tiimaa.

AY95/96 taisi loppua tähän päivään, joten kalustossa on "varaa" laittaa A333 illan AY89?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
manuanssi



Liittynyt: 08 Mar 2008
Viestejä: 36

LähetäLähetetty: 26.3.2016 15:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuohon aiemmin mainitsemaani A320neo-koneen moottoriongelmiin liittyen, Airbussilta saattaa jossain vaiheessa käydä parkkitila vähiin mikäli koneita ei saada toimitukseen. Kyseisiä koneita puskee kuitenkin linjalta ulos pari viikossa, eikä sitä yhtäkkiä pysäytetä. Tässä koneita parkissa odottamassa moottoreita:
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ilkka
Dzamyyn จมื่น


Liittynyt: 29 Tou 2005
Viestejä: 364
Paikkakunta: Helsinki-Vantaa

LähetäLähetetty: 26.3.2016 17:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

manuanssi kirjoitti:
Kuin kirsikkana kakun päälle, AY96 myöhästyi lähdöstä tänään yli kolme tiimaa.

AY95/96 taisi loppua tähän päivään, joten kalustossa on "varaa" laittaa A333 illan AY89?


Kalustossa ei ole varaa sen kummemmin mutta kun 96 myöhästyy 3,5h ja Delhin kone on 7,5h myöhässä, niin Bangkokiin laitetaan kone jonka piti lähteä Maltalle huoltoon.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
manuanssi



Liittynyt: 08 Mar 2008
Viestejä: 36

LähetäLähetetty: 27.3.2016 14:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ilkka kirjoitti:
Kalustossa ei ole varaa sen kummemmin mutta kun 96 myöhästyy 3,5h ja Delhin kone on 7,5h myöhässä, niin Bangkokiin laitetaan kone jonka piti lähteä Maltalle huoltoon.


Nyt puolestaan Finavia kertoo:

17:20

Shanghai Pudong

AY057, CA5214

Cancelled
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tomppa
Myyn หมื่น


Liittynyt: 12 Kes 2005
Viestejä: 3162
Paikkakunta: Naantali/Khonburi, Khorat

LähetäLähetetty: 27.3.2016 15:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joskus kauan sitten istuttiin iltaa finnairin lentoemojen kanssa. Silloin muistelivat MD-11 alkutaivalta, oliko nekin silloin ensimmäisiä tuotannosta tulleita koneita? No sanoivat että alku oli tosi tahmea, mainitsivat yhden niistä saaneen oman lempinimen kun ei tainut päästä alkukuukausina ajallaan matkaan muutamaa kertaa lukuunottamatta.

Toivon että saavat nämäkin koneet toimimaan, vaikka usein moittinut yhtiön toimintaa toivoisin silti pärjäävän ja pysyvän edes osittain kotimaisena.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tuomo
Mahaat Lek มหาดเล็ก


Liittynyt: 11 Hei 2005
Viestejä: 406
Paikkakunta: Samut Prakan

LähetäLähetetty: 27.3.2016 17:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onko ongelmia vain Finnairilla.
Miten muut lentoyhtiöt, joilla on näitä koneita, ovat pärjänneet.
Osa sai omansa jo ennen Finnairia.

_________________
Turhaa olla pessimisti, ei se onnistu kuitenkaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
manuanssi



Liittynyt: 08 Mar 2008
Viestejä: 36

LähetäLähetetty: 28.3.2016 13:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tomppa kirjoitti:
Toivon että saavat nämäkin koneet toimimaan, vaikka usein moittinut yhtiön toimintaa toivoisin silti pärjäävän ja pysyvän edes osittain kotimaisena.

Tätä on hyvä kaikkien lentävien suomalaisten syytä toivoa. Mikäli Finnair joskus ulkomaiseen omistukseen päätyy, on silloin suurena vaarana että Helsinki-Vantaasta tulee yksi maakuntakenttä lisää muiden jatkoksi. Tässä tapauksessa kenttään investoidut miljardit on hukkaan heitettyä rahaa, puhumattakaan yhteyksien heikentymisestä. Nythän kaukoliikenteen syöttöliikenne palvelee myös muuta liikennettä tiheinä vuorovälineinä ja laajana reittiverkostona.
Tuomo kirjoitti:
Onko ongelmia vain Finnairilla.
Miten muut lentoyhtiöt, joilla on näitä koneita, ovat pärjänneet.
Osa sai omansa jo ennen Finnairia.

Uskoakseni kaikilla konetyypin tähän mennessä käyttöönottaneilla yhtiöillä on ollut omat ongelmansa, mikä lienee ihan normaalia. Nopeasti vilkaistuna kuitenkin esim. Qatar ja Vietnam Airlines lentää koneella huomattavasti pidemmillä kääntöajoilla, jolloin aikaa ongelmien ratkaisuun on enemmän. Singapore sai ensimmäisen koneensa vasta kuun alussa, eikä ole uskaltanut vielä Kuala Lumpuria kauemmas koneella lentää. Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tomppa
Myyn หมื่น


Liittynyt: 12 Kes 2005
Viestejä: 3162
Paikkakunta: Naantali/Khonburi, Khorat

LähetäLähetetty: 28.3.2016 15:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Menee jo politiikan puolelle jota välttelen keskustelufoorumeilla, mutta sotilastaustasta johtuen tulee mietittyä myös poikkeusoloja. Vaikka markkinatalous hoitaisi normiolosuhteet ja yhteydet tehokkaimmin niin se markkinatalous myös vaatii stabiilit olosuhteet. Kun on paha tilanne on hyvä olla "omaa" kalustoa käytössä ja komennossa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
loikkari
Vieras





LähetäLähetetty: 28.3.2016 15:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Muistanpa mainiosti kun Norwegian aloitti liikenteen Dreamliner koneillaan n kolme vuotta sitten, ongelmia oli ongelmien perään ja ihan samasta syystä. Loppukäyttäjästä tehtiin testaaja! No aikanaan nekin huolet loppuivat koneiden osalta ja nyt lentävät kai jo aikataulun mukaan melko hyvin. Ei näissä suomalaisissa foorumeissa niinkään mutta ruotsalaisella sai Norski monoa ja rankasti ja taitaa vieläkin osa jengistä boikotoida BKK-ARN-BKK reittiä Norwegianin kyydissä sen takia! Itselleni niistä muutoksista ei niin kauheasti tullut vaivaa, kerran kai lähdettiin 3 tuntia myöhässä ja toinen yhtiö lensi reitin Olikohan TransAero tai joku Portugalilainen pulju. Hyödyin sen, että kaikki sai ateriat, itse en ollut niitä tilannut sillä kertaa. No onnea vaan Finnairille.

Tuskinpa Finnair koskaa joutuu ulkomaiseen omistukseen (siis niin ettei Suomen valtio olisi osaomistajana) juurikin Tompan mainitsemista syistä. Ja kenttiähän Finnair ei omista eikä hallinoi, joten FinnAvialle jää tekemistä sitten miten kattaa vajeen jos näin kävisi?
Takaisin alkuun
manuanssi



Liittynyt: 08 Mar 2008
Viestejä: 36

LähetäLähetetty: 28.3.2016 16:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tänään AY89 Bangkokin matkaajat pääsevät melko tuoreeseen kyytiin, kun OH-LWD on alla. Kone ehti tehdä tänään neitsytlentonsa kaupallisessa liikenteessä Lontooseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
manuanssi



Liittynyt: 08 Mar 2008
Viestejä: 36

LähetäLähetetty: 13.4.2016 12:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Finnairin järjestyksessään kuudes A350-kone lähdössä ensimmäiselle lennolleen: https://www.flightradar24.com/AIB01FW/96605c3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
manuanssi



Liittynyt: 08 Mar 2008
Viestejä: 36

LähetäLähetetty: 15.4.2016 9:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Thain ensimmäinen A350-kone maalattuna:
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jim Reindeer
Administrator ผู้บริหาร


Liittynyt: 20 Elo 2005
Viestejä: 16945
Paikkakunta: Buriram Province

LähetäLähetetty: 15.4.2016 11:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En ole kovin usein vieraillut tuolla Fligthradar-sivustolla, niin on se valtava hässäkkä lentokoneita mitä on kerralla liikenteessä tai sitten toimintavalmiina. Mielenkiintoinen sivu joka tapauksessa ja voisi enemmänkin paneutua. Hiieno kuva Thai Airwaysin koneesta.
_________________
ทีโม บุรีรัมย์

Voin olla väärässäkin...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
manuanssi



Liittynyt: 08 Mar 2008
Viestejä: 36

LähetäLähetetty: 15.4.2016 12:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuolta flightradarista löytyy paljon tietoa lennoista ja lentokoneista, jos ne sattuu kiinnostamaan. Ihan käytännön elämässäkin sieltä on helppo tarkistaa oman lentonsa tilanne, etenkin jos olet lähdössä sellaiselle lennolle jossa kone on tulossa noutamaan (eli kone ei ole lähdössä operoivan yhtiön kotikentältä) matkustajia.

Tuo Thain kone on kyllä ainakin omaan silmääni hyvän näköinen. Thai oli ilmeisesti jossain vaiheessa halukas viivästyttämään koneiden käyttöönottoa, mutta ainakin maalaukseen asti tämä ensimmäinen yksilö on ehtinyt. Kaksi ensimmäistä A350-konetta Thaille tulee leasing-yhtiön kautta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
spiigeli
Administrator ผู้บริหาร


Liittynyt: 28 Tou 2005
Viestejä: 10505
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: 16.4.2016 7:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuomo kirjoitti:
Onko ongelmia vain Finnairilla.
Miten muut lentoyhtiöt, joilla on näitä koneita, ovat pärjänneet.
Osa sai omansa jo ennen Finnairia.

Tuo Tuomon kysymys kiinnostaa edelleen myös itseäni, onko mitään tilastoa asiasta.
Itse olen ollut Finskin tekniikassa töissä ATR ja MD11 koneiden käyttöön otossa, oli kivinen tie Wink

_________________
กาย
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
manuanssi



Liittynyt: 08 Mar 2008
Viestejä: 36

LähetäLähetetty: 16.4.2016 8:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

spiigeli kirjoitti:
Tuo Tuomon kysymys kiinnostaa edelleen myös itseäni, onko mitään tilastoa asiasta.
Itse olen ollut Finskin tekniikassa töissä ATR ja MD11 koneiden käyttöön otossa, oli kivinen tie Wink

Ainakaan minun silmään ei ole osunut tilastoa asiasta, edes alaa seuraavien friikkien tekemänä. Etenkin myöhästymisien kerrannaisvaikutuksiin yhtiöt pystyvät aika paljon vaikuttamaan lento-ohjelman suunnittelulla koneiden käyttöönottovaiheessa. Esimerkkinä esim. Lufthansa, joka lentää ongelmalliseksi osoittautuneella A320neo-koneella vain kahta lyhyttä legiä päivässä, kun normaali sykli taitaa olla 4-5.

Finnairin osalta tilanne on nyt mielestäni talvikuukausia parempi, kun puolet koneista lentää aikataulultaan löysää Hongkongin reittiä. Esim. tämänaamuinen Shangai-Helsinki lento lähti nelisen tuntia myöhässä, mutta jos koneessa ei suurempia korjauksia vaativaa vikaa ole, niin se ei todennäköisesti johda tänään Helsingistä lähtevien lentojen myöhästymiseen.

Noista MD-11 ja Atr koneiden käyttöönotosta lukisi mielellään lisääkin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tomppa
Myyn หมื่น


Liittynyt: 12 Kes 2005
Viestejä: 3162
Paikkakunta: Naantali/Khonburi, Khorat

LähetäLähetetty: 16.4.2016 8:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

manuanssi kirjoitti:
Tuolta flightradarista löytyy paljon tietoa lennoista ja lentokoneista, jos ne sattuu kiinnostamaan. Ihan käytännön elämässäkin sieltä on helppo tarkistaa oman lentonsa tilanne, etenkin jos olet lähdössä sellaiselle lennolle jossa kone on tulossa noutamaan (eli kone ei ole lähdössä operoivan yhtiön kotikentältä) matkustajia.


Joo, kun hakenut ja vienyt sukulaisia Suvalle tässä kevään aikana on parhaiten pysynyt tilanteen tasalla flightradarin kautta. Jollain finnavia ym. sivuilla on ilmotettu jälkikäteen vaan että "lähti myöhässä" tai jotain.

No enää lento itsellä takaisin...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
manuanssi



Liittynyt: 08 Mar 2008
Viestejä: 36

LähetäLähetetty: 16.4.2016 8:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tomppa kirjoitti:
Joo, kun hakenut ja vienyt sukulaisia Suvalle tässä kevään aikana on parhaiten pysynyt tilanteen tasalla flightradarin kautta. Jollain finnavia ym. sivuilla on ilmotettu jälkikäteen vaan että "lähti myöhässä" tai jotain.

No enää lento itsellä takaisin...

Tuo on totta, mutta vielä erikoisempaa on Finnairin omien nettisivujen info lentojen tilanteesta. Esim. tänä aamuna Finnairin sivuilla: http://www.finnair.com/fi/fi/information-services/flights/flightlist luki Shanghain lennon kohdalla :
AY058
: AY058
: 09:20, Mistä: SHANGHAI PUDONG INTERNATIONAL, Mihin: HELSINKI-VANTAA Lähtö­aika: 09:09 (Lähtenyt) , Saapumis­aika: 14:20 ​ ​ 09:20 SHANGHAI PUDONG INTERNATIONAL HELSINKI-VANTAA 09:09
(Lähtenyt) 14:20 ​

eli Finnairin sivut väitti konetta lähteneeksi klo 9.09, vaikka todellisuudessa kone oli tukevasti Kiinan maaperällä ja lähti lopulta klo 13.17 paikallista aikaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ilkka
Dzamyyn จมื่น


Liittynyt: 29 Tou 2005
Viestejä: 364
Paikkakunta: Helsinki-Vantaa

LähetäLähetetty: 16.4.2016 14:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

manuanssi kirjoitti:

eli Finnairin sivut väitti konetta lähteneeksi klo 9.09, vaikka todellisuudessa kone oli tukevasti Kiinan maaperällä ja lähti lopulta klo 13.17 paikallista aikaa.


Lähtöaika onkin lähtöaika portista, lentoonlähtöaikaa Finnairin data ei näytä. Shanghaissa on ensimmäistä lähtöyritystä voitu koittaa 09:09 ja siitä aika.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ilkka
Dzamyyn จมื่น


Liittynyt: 29 Tou 2005
Viestejä: 364
Paikkakunta: Helsinki-Vantaa

LähetäLähetetty: 16.4.2016 14:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Plöts
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Voitto Lippu
Administrator ผู้บริหาร


Liittynyt: 24 Tou 2005
Viestejä: 10949
Paikkakunta: Espoo, Finland

LähetäLähetetty: 16.4.2016 22:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tulin tänään Finnairilla Arlandaan. Matkajuomina jo ne talvelta Oulun lennoilta tutut kahvi ja mustikkamehu. Very Happy
_________________
http://bamboogrovestories.blogspot.com/

Ei sillä ole väliä onko kissa musta vai valkoinen, kunhan se vaan pyydystää hiiriä.

Paluu Bambulehtoon näkyvissä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jim Reindeer
Administrator ผู้บริหาร


Liittynyt: 20 Elo 2005
Viestejä: 16945
Paikkakunta: Buriram Province

LähetäLähetetty: 17.4.2016 4:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

"En pelkää lentämistä... minä lennän mielelläin" (Juice)...

Kohta tulee kuusi vuotta viimeisestä lentämisestä. Firma Austrian Airlines ja mukava lento Viennan kautta. 10 vuotta tulee syksyllä täyteen viimeisestä lennosta Finnairilla. Se jäi hyvin mieleen eli 28.9.2006, koska samana päivänä aukesi Suvarnabhumin lentokenttä. Periaatteessa olen samalla matkalla vieläkin, koska en ollut varma jäänkö tänne.

Yhden kerran tuossa välissä ultrakoneen kyydissä Silverlaken kentältä Pattayalla tai Bang Sareyssa. Lieneneekö vielä toiminnassa tuo homma? Eikun toinen samaan väliin. Lento Bkk-Udon Thani.



Malmin lentokenttä ja lennonopettaja. Smile

https://youtu.be/L-KseNa7Byw

_________________
ทีโม บุรีรัมย์

Voin olla väärässäkin...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Ilkka
Dzamyyn จมื่น


Liittynyt: 29 Tou 2005
Viestejä: 364
Paikkakunta: Helsinki-Vantaa

LähetäLähetetty: 17.4.2016 9:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Voitto Lippu kirjoitti:
Tulin tänään Finnairilla Arlandaan. Matkajuomina jo ne talvelta Oulun lennoilta tutut kahvi ja mustikkamehu. Very Happy


Ja kiirettä pitää niidenkin kanssa jos on täysi tupa. Tarjoiluaikaa on Arlandan lennolla se noin 30 min. Joskus ei saa kun mustikkamehua jos ovat laskeneet että kaikille ei ehditä kahvia/teetä tarjoilemaan.

Ei tästä montaa vuotta ole kun Arlandan lennollakin tarjoiltiin tarjottimella sämpylät ja juomat.

Muistan yhden HEL-ARN -lennon kun kukaan ei saanut mitään, ei edes mustikkamehua, johtuen siitä että turbulenssi piti kaikki penkeissä yli puolet matkasta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tomppa
Myyn หมื่น


Liittynyt: 12 Kes 2005
Viestejä: 3162
Paikkakunta: Naantali/Khonburi, Khorat

LähetäLähetetty: 17.4.2016 13:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kerran lensin Turusta Helsinkiin flybe tai jollain.
Tarjosivat jonkun karkin, olikohan fazerin suklaa Laughing

Eipä siinä muuhun aikaa olis ollutkaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
manuanssi



Liittynyt: 08 Mar 2008
Viestejä: 36

LähetäLähetetty: 18.4.2016 13:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ilkka ja spiigeli osaisi varmaankin avata hieman lentokoneiden huoltoväliä ja huollon kestoa? Oma tietämykseni asiasta rajoittuu ainoastaan siihen, että kaikissa huolloissa ei tehdä samoja juttuja ja huolto-ohjelmat ovat tyyppikohtaisia, eli asiasta en juuri mitään tiedä. Very Happy

Tämä tuli mieleen, kun OH-LTT on ollut huollossa jo yli kolme viikkoa. Kuinka usein näin laaja huolto koneille tyypillisesti tehdään?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ilkka
Dzamyyn จมื่น


Liittynyt: 29 Tou 2005
Viestejä: 364
Paikkakunta: Helsinki-Vantaa

LähetäLähetetty: 18.4.2016 19:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei ole mulla mitään karyä huoltoväleistä tai tempuista mitä niille niissä tehdään.

Nyt on hyvä aika tehdä kun liikenteellisesti on löysää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tero66
Administrator ผู้บริหาร


Liittynyt: 24 Tou 2005
Viestejä: 3733

LähetäLähetetty: 18.4.2016 20:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ilkka testaa me savolaiset kustannetaan NS kauppareissu mitä ehdotit...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin   tulostus ystävällinen näkymä    Thaimaa-info.com Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu, General discussion Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Seuraava
Sivu 11 Yht. 12

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Et voi liittää tiedostoja tässä foorumissa
Et voi ladata tiedostoja tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group