Kysymys modeille
valitse viestit alkaen
# saakka # Ohje
[/[Tulosta]\]
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  :| |:
Thaimaa-info.com -> Terveiset ylläpidolle ja foorumilaisille, Comments to administrators and moderators and readers

#61:  Kirjoittaja: demuzPaikkakunta: Jyväskylä LähetäLähetetty: 23.11.2015 4:53
    —
loikkari kirjoitti:
demuz kirjoitti:

Vähän jos sais lisätietoa missä tilanteissa kyseistä tapahtuu, niin helpottaisi asian tutkimista. Mikä puhelin, mikä selain, käykö puhelin valmiustilassa välillä, onko useita nettiyhteyksiä (mobiilinetti, WiFi,...) käytössä? Onko muilla foorumeilla vastaavaa tapahtunut?
Sen se tekee ihan joka tilanteessa, puhelin on Lumia 625 ja käyttis Windows Phone 8.1 update Ei tee muilla foorumeilla kuin Thaimaa-infolla. Välimuistin ja selaushistoriikin poistan säännöllisesti mutta se vaan jatkuu heti senkin jälkeen joten ei liene niissä vika. Kun kirjaannun sisälle ja klikkaan "Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit" ja luen eka ketjun, palaan saman "Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit" linkin kautta niin joudun tuohon sisäänkirjautumis lokerikkoon vaikka lukemattomia ketjuja saattoi olla vielä esim 6 jäljellä kun sen eka ketjun avasin. Back (takaisin) nuolella ne kyllä näkyy mutta tiedän että tulevat välimuistista, jos päivitän (refresh) niin ajaudun taas sisäänkirjautumis lokerikkoon. Eikä ole merkitystä olenko Wi-Fi verkon vaiko matkapuhelinverkon kautta netissä.

Ok, tämä selventää vähän. Eihän verkko vaihdu WiFi:n ja puhelinverkon välillä kun tätä tapahtuu. Back-nappi ei todellakaan pelasta tilannetta ja jos foorumi heittää pihalle, niin eipä siinä mitään enää voi tehdä. Välimuistin ja selaushistorian poisto ei pitäisi vaikuttaa mitenkään mutta jos samalla menee evästeet (cookies), niin silloin foorumi kyllä heittää pihalle. Vähän hankalaa kun ei ole itellä Windows-puhelinta millä voisi testailla. Omalla vanhalla androidilla tuntuisi ainakin toimivan ja jotain Applen laitteita myös käytettävissä, jos niiden kanssa jotain ongelmia ilmenee.

loikkari kirjoitti:
Tuo I ovn antama * haku helpotti elämää sen verran että nyt ne löytyy ne hukatut ketjut silti

Jotain hyvää sentään tässä vanhassa softassa, tuo * haku ominaisuus muistaakseni poistui uudemmissa versioissa. Näytä 'Aktiiviset ketjut'-ominaisuuden voisi kyllä lisätä tällekin foorumille. Olen sitä kyllä itsekin kaipaillut. Embarassed

#62:  Kirjoittaja: Raymonds barPaikkakunta: RAYMOND's BAR LähetäLähetetty: 23.11.2015 5:15
    —
Jep. Mulla lumia 520 ja ihan sama homma.

#63:  Kirjoittaja: pekkadPaikkakunta: Buriram LähetäLähetetty: 23.11.2015 19:17
    —
Itellä kanssa Lumia ja sama homma.

#64:  Kirjoittaja: pekkadPaikkakunta: Buriram LähetäLähetetty: 3.12.2015 21:45
    —
Viime aikoina, joutunut tuplasti kirjautumaan joka kerta, kun ensimmäisellä kerralla heittää suoraan ulos... Onko muilla ollut samaa onkelmaa?
Voi olla, että johtuu mun hitaasta nettiyhteydestäkin.

#65:  Kirjoittaja: TomppaPaikkakunta: Naantali/Khonburi, Khorat LähetäLähetetty: 3.12.2015 21:48
    —
Outo juttu, itselle nyt heikommalla nettiyhteydellä tehnyt tuolla klupin puolella samaa kun käyttänyt padia samsungin välittämällä yhteydellä.

Täällä taas ei ole ollut ongelmia, nyt linjoilla läppärillä.

#66:  Kirjoittaja: janne69 LähetäLähetetty: 4.12.2015 5:51
    —
pekkad kirjoitti:
Viime aikoina, joutunut tuplasti kirjautumaan joka kerta, kun ensimmäisellä kerralla heittää suoraan ulos... Onko muilla ollut samaa onkelmaa?
Voi olla, että johtuu mun hitaasta nettiyhteydestäkin.

Samaa ongelmaa oli mulla, mutta nyt onnistui kerta kirjautumisella. Harmi tuo tupla kirjautuminen kun ensimmäinen epäonnistunut kirjautuminen hävittää kaikki "Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit"

Thaimaan landella ollaan ja nettiyhteyden jaan iphonesta bluetoothilla macbookiin. Netti toimii muuten todella nopeasti.

#67:  Kirjoittaja: Raymonds barPaikkakunta: RAYMOND's BAR LähetäLähetetty: 4.12.2015 6:53
    —
Sama ongelma mulla. Yleensä käytän lumia 520. Esim thaiklupillla ei ongelmaa...

#68:  Kirjoittaja: Jim ReindeerPaikkakunta: Buriram Province LähetäLähetetty: 4.12.2015 7:51
    —
Very Happy Olen asunut viidakossa jo niin kauan etten onneksi osaa edes käyttää älyluureja.

#69:  Kirjoittaja: Jim ReindeerPaikkakunta: Buriram Province LähetäLähetetty: 4.12.2015 7:59
    —
Lisään tähän, että aika usein joudun jeesaamaan kavereita jossain asioissa kun ei ole läppäriä tai sitten hekään eivät osaa käyttää näitä hienoja älyluureja. Tiedostojen lataus, skannaus, muistitikku yms. Viimeksi mm Bkk:ssa mun läppäri käyttöön kun ei puhelimeen saa "piirtoheitintä" kai kovin helposti kiinni tai sitten pitää olle monenlaista piuhaa matkassa. En tietenkään tarkoita kaikkia käyttäjiä ja minä kun en ymmärrä älyluurien ominaisuuksia. Wink

#70:  Kirjoittaja: demuzPaikkakunta: Jyväskylä LähetäLähetetty: 4.12.2015 13:41
    —
Itellä ainakin tuli noita tuplakirjaantumisia kun tuli foorumille thaimaa-info.com osoitteen kautta. Foorumi kuitenkin muutti sen muotoon www.thaimaa-info.com. Ovat kyllä rinnakkaisosoitteita mutta ilmeisesti ainakin osa selaimista käsittelee noita erillisinä sivuina.

Muutin serveriltä asetuksia niin että kaikki liikenne ohjautuu nyt samaan osoitteeseen. Kokeilin PC:llä ja puhelimella ja ainakaan itellä ei enää tullut tuota tuplakirjautumista.

#71:  Kirjoittaja: pekkadPaikkakunta: Buriram LähetäLähetetty: 29.3.2016 14:24
    —
"Failed sending email :: PHP ::

DEBUG MODE

Line : 234
File : emailer.php"

Tulee nykyisin tämmöinen ilmoitus jostain syystä, kun lähetän viestin. Viesti menee kyllä ihan normaalisti perille, ettei tuo nyt sinänsä haittaa.

#72:  Kirjoittaja: Jim ReindeerPaikkakunta: Buriram Province LähetäLähetetty: 29.3.2016 16:39
    —
pekkad kirjoitti:
"Failed sending email :: PHP ::

DEBUG MODE

File : emailer.php"

Tulee nykyisin tämmöinen ilmoitus jostain syystä, kun lähetän viestin. Viesti menee kyllä ihan normaalisti perille, ettei tuo nyt sinänsä haittaa.

Sama täällä.

#73:  Kirjoittaja: I ovnPaikkakunta: Korso/Vantaa/Si Khiu LähetäLähetetty: 3.4.2016 0:54
    —
Ja täällä:

Lainaus:
Failed sending email :: PHP ::

DEBUG MODE

File : emailer.php

#74:  Kirjoittaja: karpoPaikkakunta: Vantaa / Napa Chonburi LähetäLähetetty: 3.4.2016 9:15
    —
Jep sama, mutta kuitenkin viesti lähtee.

#75:  Kirjoittaja: Tero66 LähetäLähetetty: 5.4.2016 19:00
    —
Saattaapi johtua myös palvelun tarjoajan päivityksistä jotka tuli voimaan uuden arvokkaamman hotellipaketin mukana viime kuussa. Selvittelen asiaa miten tuo lisätila, virustorjunta yms uusi vaikeuttaa käyttäjien toimintaa.

Thaimaa-info.com -> Terveiset ylläpidolle ja foorumilaisille, Comments to administrators and moderators and readers

output generated using printer-friendly topic mod. Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia

Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  :| |:
Sivu 3 Yht. 3