Pukkaa kysymystä
valitse viestit alkaen
# saakka # Ohje
[/[Tulosta]\]

Thaimaa-info.com -> Terveiset ylläpidolle ja foorumilaisille, Comments to administrators and moderators and readers

#1: Pukkaa kysymystä Kirjoittaja: tanhaa LähetäLähetetty: 9.11.2010 16:04
    —
Olen jonkun aikaa ihmetellyt sitä ettei kukaan vastaa minun yksityisviesteihin ja nyt katsoin tuonne jonnekkin tietoihin ja siellä minulla oli vanhentunut sähköpostiosoite mitä minun pitää tehdä sen vaihtamiseksi
ja pliis sitten ihan rautalankamallilla nämä ovat niitä asioita joita vähemmän kiinostavia ei maailmasta löydy.

#2:  Kirjoittaja: Voitto LippuPaikkakunta: Espoo, Finland LähetäLähetetty: 9.11.2010 16:17
    —
Mene käyttäjätietoihisi, vaihda siellä e-mail osoitteesi ja päivitä sivu.

#3:  Kirjoittaja: tanhaa LähetäLähetetty: 9.11.2010 16:58
    —
Se aparaatti sanoo että salasana ei täsmää tunnukseen mutta mitäpä tuolla pikku asialla on väliä koska meneehän ne viestit täälläkin perille elikkä viestit on luettu ja ymmärretty.

#4:  Kirjoittaja: tanhaa LähetäLähetetty: 9.11.2010 18:04
    —
nonii nuthan se taas alkoi heti kun joku hairikko saa bannit toiselta foorumilta alkaa tanne pukkaamaan hairioviesteja ja kaikki saavat yksituisviesteja eestista ja muista epammaraisista paikoista

#5:  Kirjoittaja: KBH5050 LähetäLähetetty: 9.11.2010 22:32
    —
Hieman taas innostunut Exclamation Toivotaan että rauhoittuu, osaa kyllä asiaakin kirjoitella halutessaan, mutta illan pimetessä kait hyvät viinit tekevät tehtävänsä Crying or Very sad

Thaimaa-info.com -> Terveiset ylläpidolle ja foorumilaisille, Comments to administrators and moderators and readers

output generated using printer-friendly topic mod. Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia

Sivu 1 Yht. 1