Muut terveiset!
valitse viestit alkaen
# saakka # Ohje
[/[Tulosta]\]

Thaimaa-info.com -> Terveiset ylläpidolle ja foorumilaisille, Comments to administrators and moderators and readers

#1: Muut terveiset! Kirjoittaja: tri_HotoPaikkakunta: Riihimäki LähetäLähetetty: 7.6.2005 11:13
    —
Jopas jopas, uuden uusi keskustelupalsta. Tuttuja nimiä oikein vilisemällä tuolla käyttäjälistalla.

Onnea ja menestystä tuoreelle foorumille! Ja nyt tutkimaan mitä tähän mennessä on kirjoitettu!

#2:  Kirjoittaja: I ovnPaikkakunta: Korso/Vantaa/Si Khiu LähetäLähetetty: 7.6.2005 11:28
    —
Kiitoksia paljon tohtorille onnentoivotuksista Cool Cool

#3:  Kirjoittaja: Timis LähetäLähetetty: 9.6.2005 11:53
    —
Jep, napsahti sähköpostiin tämä osoite. Uusi foorumi perustettu, käys kattoo.

Onnea uudelle foorumille !

Timis

#4:  Kirjoittaja: Michael LähetäLähetetty: 9.6.2005 21:43
    —
Onnea vaan uudelle foorumille ja pitkää ikää. Cool

#5:  Kirjoittaja: raikku80Paikkakunta: porvoo LähetäLähetetty: 10.6.2005 10:29
    —
uskon, että hyvin lähtee käyntiin, mutta onnea kuitenkin Wink

#6:  Kirjoittaja: Tilac LähetäLähetetty: 10.6.2005 22:23
    —
Lainaanpa tässä yhtä postausta kun siinä on kaikki tarpeellinen sanottu.
Lainaus:
Onnea ja menestystä tuoreelle foorumille! Ja nyt tutkimaan mitä tähän mennessä on kirjoitettu!

#7: do dii Kirjoittaja: yukaPaikkakunta: Tampere LähetäLähetetty: 14.6.2005 15:19
    —
eiköhän tämä sitten tästä ala, ei kuin onnea...

#8:  Kirjoittaja: terox LähetäLähetetty: 15.6.2005 0:16
    —
Onnea vaan..
Monenlaista porinaa mahtuu kyllä nettiin Laughing

#9:  Kirjoittaja: Voitto LippuPaikkakunta: Espoo, Finland LähetäLähetetty: 15.6.2005 8:39
    —
terox, olen aina ihaillut noita sun avattaria, miten sina ne rakennat?

#10:  Kirjoittaja: terox LähetäLähetetty: 15.6.2005 13:26
    —
Voitto Lippu kirjoitti:
terox, olen aina ihaillut noita sun avattaria, miten sina ne rakennat?

Eipä tuossa sen kummempaa kuin löytämistäni ajankulukseni photosoppailen sopivaksi Very Happy

Kuvan Kokohan näissä gif animaatioissa on ongelma ja ymmärrän toki miksi se rajoitus (15kb) on laitettu mutta tuli mieleen että voisiko täälläkin olla mahdollista ajaa avatarta omalta kotisvultaan/serveriltään, niinkuin esim Thairyn foorumissa, jolloin kuvan koko ei rasita thaimaa-info.comin servua Very Happy

#11:  Kirjoittaja: MaddogPaikkakunta: Tampere LähetäLähetetty: 15.6.2005 14:24
    —
terox kirjoitti:

Kuvan Kokohan näissä gif animaatioissa on ongelma ja ymmärrän toki miksi se rajoitus (15kb) on laitettu mutta tuli mieleen että voisiko täälläkin olla mahdollista ajaa avatarta omalta kotisvultaan/serveriltään, niinkuin esim Thairyn foorumissa, jolloin kuvan koko ei rasita thaimaa-info.comin servua Very Happy

Hyvä idea. Otetaampa asia käsittelyyn.

#12:  Kirjoittaja: HahhiPaikkakunta: Helsinki/KhonKaen LähetäLähetetty: 16.6.2005 3:53
    —
Terox kuule... kukas se auvoisa japaneesi gif-tyttö oli, joka sinulla aiemmin oli avatarina?
Se se oli herkkunöpö se.

#13:  Kirjoittaja: terox LähetäLähetetty: 16.6.2005 4:05
    —
Hahhi kirjoitti:
Terox kuule... kukas se auvoisa japaneesi gif-tyttö oli, joka sinulla aiemmin oli avatarina?
Se se oli herkkunöpö se.

Olishan se täälläkin kun tämän foorumin ylläpito mahdollistaa
linkityksen ulkopuoliseen avattareen. Sitä pimua ei aleta 15kb:hen supistaan Very Happy
Sama softahan täälläkin on kuin thairyssä, joten säätö löytynee scriptan administa..
Tuskinpa thairyllakaan tuota varten olisi koodia puukotettu oma-alotteisesti Very Happy Laughing

#14:  Kirjoittaja: rasputin LähetäLähetetty: 16.6.2005 9:01
    —
Nyt on mahdollisuus linkittää ulkopuoliseen avatariin.

#15:  Kirjoittaja: MaddogPaikkakunta: Tampere LähetäLähetetty: 16.6.2005 10:17
    —
Hahhi kirjoitti:
Se se oli herkkunöpö se.

Ette kai tarkoita tätä mun avatar neitoa Smile

#16:  Kirjoittaja: terox LähetäLähetetty: 16.6.2005 11:39
    —
Maddog kirjoitti:

Ette kai tarkoita tätä mun avatar neitoa Smile

<------- Ei vaan tätä Very Happy

#17:  Kirjoittaja: HahhiPaikkakunta: Helsinki/KhonKaen LähetäLähetetty: 17.6.2005 1:55
    —
Joo - mutta kuka tyo nöpö on?

Kerro leu leu!

#18: thaimaaa-info Kirjoittaja: petriPaikkakunta: Tampere LähetäLähetetty: 18.6.2005 0:00
    —
Tervehdys kaikille!
Ooon ite ihminen Suomesta ja Thaimaan ystävä,ex-liitossa thaiemännän kaa ja kattelee uutta ihmistä.Kohta lähtö taas sinne,oonko thai ry:n mukaan seksituristi,kysellään siel foorumissa.Toivon et täällää foorumissa puhutaan oikeista asioista,ei mua kiinnosta kel on isoin talo missä vaan,vaan haluun tietää teitin kokemuksista.

#19:  Kirjoittaja: Voitto LippuPaikkakunta: Espoo, Finland LähetäLähetetty: 18.6.2005 8:56
    —
Tervetuloa palstalle petri. Koetamme parhaamme mukaan vastata Thaimaata koskeviin kysymyksiin mahdollisimman monipuolisesti.

#20: yv:t Kirjoittaja: 250000 LähetäLähetetty: 22.6.2005 9:15
    —
Terve ! olisi pieni ongelma. Mulle on tullut sähköpostiin 4 ilmoitusta viesteistä ja kun menen sen linkin kautta näille sivuille niin kirjautumisen jälkeen kumminkin ilmoittaa ettei minulle ole viestejä. Eli onko mulle tullu 4 yksityisviestiä vai ei ja jos on niin miten ne näkisi ? Kiitos etukäteen

#21:  Kirjoittaja: KundepuuPaikkakunta: Khorat LähetäLähetetty: 22.6.2005 9:26
    —
Olet kirjoittanut aiheeseen Ilmoitus: Make Travelin tarjous postauksen ja sen jalkeen siihen on vastattu 4 kertaa.
Kayttajatiedot on vaihtoehto Lähetä aina ilmoitus vastauksista:Saat sähköpostia kun joku vastaa luomaasi aiheeseen. Voit muuttaa tätä jokaiselle viestille,jolla voit valita lahetetaanko ilmoitus uusita postauksista tai ei.
Nyt sinulla on kruksi vaihtoehdossa kylla, jos et halua ilmoitusta niin muuta vaihtoehdoksi ei.
Ylsityisviestit tulee omana Popup- ikkunana nayttoon aina kun saat uuden YV:n

#22: Automaattinen kirjaus Kirjoittaja: mistoheki LähetäLähetetty: 29.6.2005 20:59
    —
Kun laitan rastin "kirjaa minut automaattisesti..." tjs. niin pitäsiskö minun silloin päästä suoraan foorumiin ilman tunnuksen laittoa ??
Nyt ei kuitenkaan onnistu, joka kerta pitää laittaa tunnukset ja salasanat. Ja kun en silloin 1. kerralla hyväksynyt sitä että XP muistaisi, ne niin aina saa laittaa mokomat uudelleen Evil or Very Mad
Mitä tehdä asialle nimim: epätietoinen

#23:  Kirjoittaja: MaddogPaikkakunta: Tampere LähetäLähetetty: 30.6.2005 0:29
    —
Kun lähdet foorumilta, painatko tuota 'Kirjaudu ulos' linkkiä vai siirrytkö suoraan jollekin toiselle sivulle tai sammutat selaimen ?
Toimiiko automaattinen kirjautuminen sinulla muilla foorumeilla ?

#24:  Kirjoittaja: mistoheki LähetäLähetetty: 30.6.2005 8:51
    —
Kirjaudun ulos painamalla sitä "kirjaudu ulos" nappia. Ei toimi muuallakaan, tosin olen kokeillut vain ry:n sivuilla.

#25:  Kirjoittaja: MaddogPaikkakunta: Tampere LähetäLähetetty: 30.6.2005 9:16
    —
Kokeileppa seuraavalla kerralla että et kirjaudu ulos vaan siirryt vain toiselle sivulle tai suljet selaimen. Uskon että tämä foorumiohjelma on suunniteltu toimimaan juuri tuollain Rolling Eyes

#26:  Kirjoittaja: rasputin LähetäLähetetty: 1.7.2005 7:34
    —
Maddog kirjoitti:
Kokeileppa seuraavalla kerralla että et kirjaudu ulos vaan siirryt vain toiselle sivulle tai suljet selaimen. Uskon että tämä foorumiohjelma on suunniteltu toimimaan juuri tuollain Rolling Eyes

Just näin! Very Happy

#27:  Kirjoittaja: ttm69Paikkakunta: Lahti LähetäLähetetty: 1.7.2005 7:46
    —
Siis eihän toi autokirjautuminen toimi missään, jos edellisellä kerralla kirjaudut ulos. Selain kiinni vaan, niin toimii kun tuut seuraavan kerran foorumille. Wink

Thaimaa-info.com -> Terveiset ylläpidolle ja foorumilaisille, Comments to administrators and moderators and readers

output generated using printer-friendly topic mod. Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia

Sivu 1 Yht. 1