Thaimaa-info.com Foorumin päävalikko Thaimaa-info.com

ValokuvakansioValokuvakansio  OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   SudokuSudoku   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Kysymys modeille
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin   tulostus ystävällinen näkymä    Thaimaa-info.com Foorumin päävalikko -> Terveiset ylläpidolle ja foorumilaisille, Comments to administrators and moderators and readers
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
runtti

LähetäLähetetty: 19.7.2005 19:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onko tarkoitus olla thairy kakkonen vai omafoorumi ??(modet )??
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Karis

LähetäLähetetty: 20.7.2005 10:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Miten voi olla niinku kakkonen tai oma??????

En ymmärrä kysymystä? Wink

Karis
Takaisin alkuun
spiigeli
Administrator ผู้บริหาร

LähetäLähetetty: 20.7.2005 14:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

runtti kirjoitti:

En oikein tajunnut kysymystä.
Foorumi johon juuri kirjoitit on Thaimaa-info.
En ymmärrä mitä tarkoitat tuolla thairy kakkosella. Rolling Eyes
Sen tiedän, että on foorumi mikä kantaa nimeä thairy, tällä foorumilla ei mitään tekemistä sen asian kanssa. Exclamation

Kuvatar

LähetäLähetetty: 20.7.2005 14:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä tämä ihan meidän kaikkien yhteinen oma on Laughing
Takaisin alkuun
Voitto Lippu
Administrator ผู้บริหาร

LähetäLähetetty: 20.7.2005 14:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tarkoitus on olla oma foorumi, tosin meista monet ovat olleet aikaisemmin myos Thairyn modeina. Miksi, runtti?

Ei sillä ole väliä onko kissa musta vai valkoinen, kunhan se vaan pyydystää hiiriä.

Niin Kaukana Bambulehdosta
Takaisin alkuun
pekkis

LähetäLähetetty: 21.7.2005 10:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

runtti kirjoitti:

Kyllähän se on niin, että meillä kaikilla on oikeus suht' vapaasti muokkailla omilla kirjoituksillaan sitä linjaa, jota me itse haluaisimme foorumimme edustavan.

Se on vain niin, että kaikilla vastaavilla foorumeilla on saman henkistä porukkaa, joten foorumit ovat pitkälti saman sisältöisiä.

runtti, jos sinulla on uusia ideoita foorumin kehittämiseen, niin anna palaa Smile
Takaisin alkuun
Surine

LähetäLähetetty: 18.8.2005 12:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kuvatar kirjoitti:
Kyllä tämä ihan meidän kaikkien yhteinen oma on Laughing

Ja ei jäsenmaksua?? Very Happy
Takaisin alkuun
KPelto
Mahaat Lek มหาดเล็ก

LähetäLähetetty: 18.8.2005 13:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Monia (kuten ilmeisesti kysyjääkin) saattaa häiritä thaimaa-henkisten foorumeiden samanlainen ulkoasu, mutta se tietenkin johtuu vain siitä että on käytetty samaa ilmaista foorumi-ohjelmaa.
Kuki

LähetäLähetetty: 30.8.2005 13:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

KPelto kirjoitti:
Monia (kuten ilmeisesti kysyjääkin) saattaa häiritä thaimaa-henkisten foorumeiden samanlainen ulkoasu, mutta se tietenkin johtuu vain siitä että on käytetty samaa ilmaista foorumi-ohjelmaa.

Myös se taitaa edelleen ihmettyttää monia, että miksi ihmeessä näitä on niin monta. Sisältö lähes sama ja kirjoittajatkin suurimmaksi osaksi samoja. Jokaiselle foorumilla muutama "kova aktiivi", joka ei muilla kirjoittele ilmeisesti jonkin elämää suuremman riidan takia...

Jonkin verran olen tätäkin foorumia seurannut, mutta en ole huomannut mitä uutta ja ihmeellistä se tarjoaisi jo olemassa olevien tilalle? Seuraavaksi joku ääliö tietysti vastaa "en ymmärrä kysymystä tämä ei ole thaiklupi tai thairy tämä on thaimaa-info" tai "ei ole pakko lukea jos ei miellytä". Eikö olisi helpompaa ja järkevämpää kasvattaa jo olemassa olevia informaatio kanavia?
Takaisin alkuun
jone10
Mahaat Lek มหาดเล็ก

LähetäLähetetty: 30.8.2005 13:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kuki kirjoitti:
KPelto kirjoitti:

Myös se taitaa edelleen ihmettyttää monia, että miksi ihmeessä näitä on niin monta. Sisältö lähes sama ja kirjoittajatkin suurimmaksi osaksi samoja. Jokaiselle foorumilla muutama "kova aktiivi", joka ei muilla kirjoittele ilmeisesti jonkin elämää suuremman riidan takia...

Jonkin verran olen tätäkin foorumia seurannut, mutta en ole huomannut mitä uutta ja ihmeellistä se tarjoaisi jo olemassa olevien tilalle? Seuraavaksi joku ääliö tietysti vastaa "en ymmärrä kysymystä tämä ei ole thaiklupi tai thairy tämä on thaimaa-info" tai "ei ole pakko lukea jos ei miellytä". Eikö olisi helpompaa ja järkevämpää kasvattaa jo olemassa olevia informaatio kanavia?

Itse kirjoittelen mieluiten tänne.
Mitenkään riitaa haastamatta, syynä on että ry:ssä on tuo viestien poisto politiikka ja klupissa menee muutaman aktiivin toimesta viestiketjut turhan usein "off topic".
Tosin sortuu siihen välillä itsekin. Confused

spiigeli
Administrator ผู้บริหาร

LähetäLähetetty: 30.8.2005 14:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kuki kirjoitti:

Taitaa tuo palstojen määriin vaikuttaa jonkin verran myös henkilökemiat.
Jos tarkalleen seuraat kyllä noita pieniä profilointi erojakin löytyy.

Meillä esim. Aika hyvin alkanut pyörimään tuo Thai kielisten ihmisten osuus.
Jone10 tuossa valoitti aika hyvin linjaa, jota ainakin itse haluan ajaa.

Tämähän palsta nyt jo kuuluu olemassa oleviin informaatio kanaviin, joten tarkoitus kasvattaa tätä Wink
Tarkoitushan kuitenkin on rauhalliseen yhteiseloon. Varmaan olet huomannut, että kirjoittelen myös esim. Klupin puolella, jos jokin mielenkiintoinen aihe, johon on joku omanäkökanta.
Ja jos olet huomannut, niin myös osa Klupin modeista/ylläpitäjistä osallistuu myös täällä keskusteluihin, näkemättä asiassa mitään ristiriitaa.

Kundepuu
Developer ผู้พัฒนา

LähetäLähetetty: 30.8.2005 15:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Uusien sivujen myötä varmasti huomaa eron muihin foorumeihin Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Lappis
Mahaat Lek มหาดเล็ก

LähetäLähetetty: 30.8.2005 16:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ennen viihdyin hyvin Thairyn sivuilla sen takia, että siellä oli eniten kirjoittajia, mielipiteitä ja lisäksi kirjoitukset olivat asiallisia. Nykyään moni aktiivinen kirjoittaja on häipynyt sieltä ja topicit ovat usein tosi kuivia. Harvoin tulee enää käytyä. Thaiklupi taas on kasvattanut suosiotaan paljon, monet aktiiviset kirjoittajat ovat huumorintajuisia, eivätkä sylje lasiin:), ja olen tavannut aika monta sekä Suomessa, että Thaimaassa. Olen siis takinkääntäjä pahimmasta päästä Very Happy Täällä Thaimaa-infon sivuilla tulee käytyä nykyään jo melko usein, ja on tänne moni muukin Thaiklupilainen löytänyt, jos ihmisiä voi näin jaotella. Itse olen ainakin vielä kaikkien kolmen jäsen.
KPelto
Mahaat Lek มหาดเล็ก

LähetäLähetetty: 30.8.2005 17:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jees, ihmiset ovat joko suvaitsemattomia tai vallan himoisia. Jäsenet ovat yhteisiä, mutta vetäjät riitelevät keskenään. Rolling Eyes
spiigeli
Administrator ผู้บริหาร

LähetäLähetetty: 30.8.2005 18:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

KPelto kirjoitti:
Jees, ihmiset ovat joko suvaitsemattomia tai vallan himoisia. Jäsenet ovat yhteisiä, mutta vetäjät riitelevät keskenään. Rolling Eyes

Eiköhän nuo sotakirveet ole haudattu, jos niitä pahemmin on ollutkaan. Enpä ole mitään pahempia riitelyjä eri palstojen vetäjien kesken lähiaikoina havainnut.

Jim Reindeer
Administrator ผู้บริหาร

LähetäLähetetty: 30.8.2005 19:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

spiigeli kirjoitti:

Meillä esim. Aika hyvin alkanut pyörimään tuo Thai kielisten ihmisten osuus.

Very Happy Tämä on varmasti ihan hyvä juttu ja kehittelemisen arvoinen asia. Minä olen tykännyt pyöriä thaimaa-infon sivuilla. Kyllä näissä foorumeissa mielestäni jonkun verran eroja on ja se on hyvä juttu. Se jos mikä on myös kehittelemisen arvoista eli olla erilainen. Tietysti samoista asioista keskustellaan kaikilla foorumeilla, kun aihe on Thaimaa. Cool
Takaisin alkuun
sammy77

LähetäLähetetty: 30.8.2005 21:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lappis kirjoitti:
Ennen viihdyin hyvin Thairyn sivuilla sen takia, että siellä oli eniten kirjoittajia, mielipiteitä ja lisäksi kirjoitukset olivat asiallisia. Nykyään moni aktiivinen kirjoittaja on häipynyt sieltä ja topicit ovat usein tosi kuivia. Harvoin tulee enää käytyä. Thaiklupi taas on kasvattanut suosiotaan paljon, monet aktiiviset kirjoittajat ovat huumorintajuisia, eivätkä sylje lasiin:), ja olen tavannut aika monta sekä Suomessa, että Thaimaassa. Olen siis takinkääntäjä pahimmasta päästä Very Happy Täällä Thaimaa-infon sivuilla tulee käytyä nykyään jo melko usein, ja on tänne moni muukin Thaiklupilainen löytänyt, jos ihmisiä voi näin jaotella. Itse olen ainakin vielä kaikkien kolmen jäsen.

Lappiksen kanssa kans melko samoilla kannoilla Thaiklupissa tulee oltua lähes aina kun koneen ääressä, mutta myös täällä käyn päivittäin ja se mikä hyvä niin joka päivä näkee että foorumi kehittyy ja kiitokset kuuluu etupäässä Kuvattarelle sekä Voitto Lipulle tietenkään muita modeja ja kirjoittajia unohtamatta.
Takaisin alkuun
Climax

LähetäLähetetty: 31.8.2005 1:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

sammy77 kirjoitti:
Lappis kirjoitti:

Lappiksen kanssa kans melko samoilla kannoilla Thaiklupissa tulee oltua lähes aina kun koneen ääressä, mutta myös täällä käyn päivittäin ja se mikä hyvä niin joka päivä näkee että foorumi kehittyy ja kiitokset kuuluu etupäässä Kuvattarelle sekä Voitto Lipulle tietenkään muita modeja ja kirjoittajia unohtamatta.

Muuten "yhdyn" edelliseen, mut mulla ry on ollut aina se toinen "vaihtoehto". Silti yhä "jäsen" kaikissa foorumeissa!
Takaisin alkuun
tanhaa
Mahaat Lek มหาดเล็ก

LähetäLähetetty: 3.11.2010 23:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Että totuus ei unohtuisi katsokaa mitä sammy77 kirjoitti vuonna 05
ja vuodet ne vaan vierii ,elikkä meidän pitää olla kiitollinen tästä mitä me olemme nyt.Tämän hetkisen lukijamäärän 50/viesti taidamme olla hieman jäljessä klubia 500/viesti mutta meillä viestien sisällölle ei ole määrätty pakotteita ,ei ole pakko kehua pattajaa, voi arvostella isaania, ja voi ilmoitaa asuvansa huahinissa jota taas siellä ei voi tehdä joten ehkä tälläkin palstalla on paikka koska täälläkin on lukijota aina silloin tällöin.Te noin 50 lukijaa voitte osallistua tämän palstan sisältöön osallistumalla äänestykseen joka järjestetään heti tai ainakin sitten kun löydämme henkilön joka osaa tehdä sen äänestyksen
Takaisin alkuun
jokkeX

LähetäLähetetty: 4.11.2010 9:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
ei ole pakko kehua pattajaa, voi arvostella isaania, ja voi ilmoitaa asuvansa huahinissa jota taas siellä ei voi tehdä

Hah, onko noin tosiaan ? Elikkä elähän kehtaa kirjoitella puppua.

tanhaa
Mahaat Lek มหาดเล็ก

LähetäLähetetty: 31.10.2011 18:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minä kysyn teiltä moderaattorit ja muut joilla on pääsy kaikkien tietoihin
koska tai miten minä pääsen eroon näistä vakoilu ohjelmista ne seuraa tätä konetta teempä minä mitä tahansa.Olen kokeillut kaikki poisto ja puhdistusohjelmat ja tulos on sama, aina tulee mukaan joku kone joka kaappaa kaikki modet samaan juttuun , siis joku on linjoilla samaan aikaan kuin minä ja modet.
Takaisin alkuun
tanhaa
Mahaat Lek มหาดเล็ก

LähetäLähetetty: 31.10.2011 19:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lisäys edelliseen tämä koskee kaikkia tämän palstan moderaattoreita ja yksi
toisaalla toimiva henkilö
Takaisin alkuun
Jim Beam
Myyn หมื่น

LähetäLähetetty: 29.12.2011 6:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Miksi alkanut viime päivinä tulemaan ns.tuplia?
Eilen mulle kävi pari kertaa niin kun lähetin kirjoituksen niin ruutu meni valkoiseksi ja luki jotain server error tai jotain sinnen päin.
Menin tarkastamaan topicciin että oliko kirjoitus näkyvissä.Ei ollut.
Uudestaan sama tarina ja lähetys.Nyt meni perille mutta sinne oli ilmestynyt myös se aikaisempi kirjoitus.
Mistä kenkä puristaa?
Takaisin alkuun
spiigeli
Administrator ผู้บริหาร

LähetäLähetetty: 29.12.2011 7:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jim Beam kirjoitti:
Eilen mulle kävi pari kertaa niin kun lähetin kirjoituksen niin ruutu meni valkoiseksi ja luki jotain server error tai jotain sinnen päin.
Uudestaan sama tarina ja lähetys.Nyt meni perille mutta sinne oli ilmestynyt myös se aikaisempi kirjoitus.
Mistä kenkä puristaa?

Itselle tapahtui sama pari viikkoa sitten. kahteen otteeseen. Nyt taas toiminut hyvin.

Demuz näistä paremmin tietää, mutta epäilen jotain piikkiä serverillä.

Tuplaviestejä kanssa on jonkin verran alkanut esiintymään.

diver
Dzamyyn จมื่น

LähetäLähetetty: 30.12.2011 5:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuplat ja server errorit voivat olla myös Thaimaan pään syytä. Palomuuri ja filtteri täällä voivat joskus tehdä tepposia. Katsotaan tuleeko tupla. Cool
Takaisin alkuun
spiigeli
Administrator ผู้บริหาร

LähetäLähetetty: 3.1.2012 15:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jim Beam kirjoitti:
Mistä kenkä puristaa?

Itselle tapahtui tänään tuo sama.
Edit: tosin minilla lyönnyt myös tuplia ja triploja myös facebookkiin, kuvia lähetettäessä.

diver
Dzamyyn จมื่น

LähetäLähetetty: 3.1.2012 16:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

spiigeli kirjoitti:
Jim Beam kirjoitti:
Mistä kenkä puristaa?

Itselle tapahtui tänään tuo sama.
Edit: tosin minilla lyönnyt myös tuplia ja triploja myös facebookkiin, kuvia lähetettäessä.
Kokeilepa jatkuuko kotona. Cool
Takaisin alkuun
Jim Beam
Myyn หมื่น

LähetäLähetetty: 25.12.2013 5:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onko muilla esiintynyt sellaista häiriötä kun olet kirjoittanut tarinan ja yrität lähettää sen niin tulee foorumin etusivu esille, pyytäen kirjautumaan uudestaan.
Mulla teki jo pari kertaa tuon
Takaisin alkuun
Jim Reindeer
Administrator ผู้บริหาร

LähetäLähetetty: 25.12.2013 6:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jim Beam kirjoitti:
Onko muilla esiintynyt sellaista häiriötä kun olet kirjoittanut tarinan ja yrität lähettää sen niin tulee foorumin etusivu esille, pyytäen kirjautumaan uudestaan.
Mulla teki jo pari kertaa tuon

Shocked Outoa... ei ainakaan minulla ole noin tapahtunut.
Takaisin alkuun
pena.ponteva

LähetäLähetetty: 25.12.2013 7:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Täällä tapahtunut samaa kuin Jim Beamillä ja kun yrittää avata uuden aiheen niin pyytää kirjautumaan sisään.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin   tulostus ystävällinen näkymä    Thaimaa-info.com Foorumin päävalikko -> Terveiset ylläpidolle ja foorumilaisille, Comments to administrators and moderators and readers Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Sivu 1 Yht. 3

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Et voi liittää tiedostoja tässä foorumissa
Et voi ladata tiedostoja tässä foorumissa