|
Thaimaa-info.com
|
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
TJ70
|
Lähetetty: 18.10.2016 19:41 Viestin aihe: Surun valittelu |
|
|
Torstaina käynti Thaimaan embassyyssä ja ajattelin allekirjoittaa suruvalittelun siellä olevaan kirjaan.
Mielipiteitä riittääkö pelkkä nimi vai pitäsikö joku suruvalitteluviesti kirjoittaa ?
Suomeksi - Thaimmaksi ?
Voisiko joku laittaa "helpon" mallin (thaiksi) kyseisetä, sopivasta.
EDIT: pukeutumiskoodi varmaan nyt tummat vatteet embassyyn...
Ja parin viikon päästä thaimaaseen myös. Mitä mieltä voiko siellä vähän värikkäämmän vaatteen kanssa käyttä esm. surunauhaa julkisilla paikoilla.
Onko itse thaimaassa jotain erityistä esim. julkisillapaikolla olevien kuninkaan kuvien kunnioittamista tai tervehtimistä ? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
I ovn Khun ขุน

Liittynyt: 25 Tou 2005 Viestejä: 5614 Paikkakunta: Korso/Vantaa/Si Khiu
|
Lähetetty: 19.10.2016 0:14 Viestin aihe: |
|
|
Puketumisesta on hyvät ohjeet tuolla Jim Reindeerin postaamassa TAT ohjeet... Tämähän on vähän semmoinen itsetutkiskelu kyymys, haluaako kunnioittaa Thaimaalaisia ja heidän tapojaan vai sitten pitää heitä alempi arvoisina jotka eivät kunnoitusta kaipaa. En kuitenkaan lähtisi sille linjalle että on kekkoslaisempi kuin Kekkonen itse tai kuten Uuno elokuvassa Uuno oli kahden viikon Helsingisä asumisen jälkeen stadilaisempi kun stadilaiset itse. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
TJ70
|
Lähetetty: 19.10.2016 18:03 Viestin aihe: |
|
|
Tuli käytyä tänään kun olikin käynti Hesassa ja sain paperitkin odottaessa.
Viisumikoppien sivussa on "hiljentymishuone" johon ohjataan ihmiset yksitellen kunnioittamaan kunikaan muistoa. Pöydällä on sitten vihko johon (pelkkä) nimi kirjoitetaan. 1 1/2 aukeamalla oli yksi "fallenimi" omani lisäksi. Kun päälläni oli tumma paiita, niin nyt sitten lienee olen "thaimaalaisempi kuin thaimalaiset itse" (vaikka tuolla edellä varoiteltiin kyseisestä) |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
I ovn Khun ขุน

Liittynyt: 25 Tou 2005 Viestejä: 5614 Paikkakunta: Korso/Vantaa/Si Khiu
|
Lähetetty: 20.10.2016 1:48 Viestin aihe: |
|
|
Tämä netti on vaikea laji, en todellakaan tarkoittanut sinua, hyvä ystävä. Tarkoitin turistina oloa Thaimaassa. En lähtisi vetämään pitkiä mustia housuja jalkaan vaikka näin paikallisille suositellaan. Pehin määrä voisi aiheuttaa tulvan jollekin pienemmälle soille. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa Et voi liittää tiedostoja tässä foorumissa Et voi ladata tiedostoja tässä foorumissa
|