Thaimaa-info.com Foorumin päävalikko Thaimaa-info.com

ValokuvakansioValokuvakansio  OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   SudokuSudoku   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Keskustelua palstan linjasta
Siirry sivulle Edellinen  1, 2

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin   tulostus ystävällinen näkymä    Thaimaa-info.com Foorumin päävalikko -> Terveiset ylläpidolle ja foorumilaisille, Comments to administrators and moderators and readers
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Voitto Lippu
Administrator ผู้บริหาร

LähetäLähetetty: 30.1.2010 10:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oliskohan niin, että kun ei ole uusia asioita, niin kirjoittelu vähenee. Itselläni on sen verran jo etäisyyttä asioihin, jotka tapahtuvat Thaimaassa, että ei tule kauheasti aloitettua uusia aiheita. En toisaalta pidä pahana, jos foorumilla on hiljaista joskus. Se on parempi kuin turhien asioiden jauhaminen. Itselläni myös netissä olo on huomattavasti vähentynyt, kun arkipäivät menevät työn ja opiskelun parissa. Mukana ollaan kuitenkin koko ajan ainakin hengessä. Ei tämä asia koskaan tule pois katoamaan omasta elämästä.

Ei sillä ole väliä onko kissa musta vai valkoinen, kunhan se vaan pyydystää hiiriä.

Niin Kaukana Bambulehdosta
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tero66
Administrator ผู้บริหาร

LähetäLähetetty: 31.1.2010 0:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meillä on meneillään "rakennemuutos" ja voin luvata, että homma tulee muuttumaan viimeistään maaliskuun alussa kun saadaan taas paljon lisää jutunjuurta. Suuret kiitokset kaikille jotka ovat käyneet vielä foorumilla! Laughing
Takaisin alkuun
eero leino
Dzamyyn จมื่น

LähetäLähetetty: 31.1.2010 6:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jim Reindeer on myöskin tunnettu valokuvistaan ja mm.pattaya vinkeistä,
Ilkalla todellista täsmätietoutta lentokoneista,lipuista,finnairista,firmoista,
ynms.
Olisi todellakin suuri menetys palstalle,jos he jäisivät pois.
Takaisin alkuun
hemeju

LähetäLähetetty: 31.1.2010 12:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllähän nuo keljuilut tyrehdyttää kiinnostuksen kirjoitella,jos itse haluaa asiallisempaa keskustelua.
Tärkeäähän on ,ettei oikeastaan kommentoi lainkaan epäasiallisiin kirjoituksiin eikä ala provosoitumaan mihinkään heittoihin.
Itse jätän ketjun seuraamisen siihen ,kun epäasiallisuus lisääntyy.
Kaipaan kyllä tänne takaisin henkilöitä ,joilla on monipuolista tietoa paikan päältä Thaimaasta.Valokuvat ovat myös kiinnostavia.
Takaisin alkuun
pertti_Pekka

LähetäLähetetty: 5.10.2010 12:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olen nyt lyhyen aikaa seurannut Thaimaa infoa.Olen huomannut,että jos joku kysyy jotakin,niin alkuun siihen kysymykseen tulee asiallisia vastauksia,
mutta sitten vastaajat alkavat kommentoida toistensa vastauksia ja vähitellen
jutussa mennään aivan sivu raiteille.No,ehkäpä se on hyväkin,että juttu luistaa,mutta välillä tulee sellaisiakin viestejä,jotka olisi saanut olla lähettämättä.Olen huomannut,että kolme asiallisinta kirjoittajaa ovat
KHB5050,Diver ja Mistoheki.He ovat tuoneet paljon hyvää tietoa keskusteluihin ja esittäneet sen fiksusti.

Luin tässä äsken läpi aloittamani topicin Nuori vaimo vanhemmalle miehelle.
Keskustelu siellä säilyi korkea tasoisena ja pysyttiin hyvin asiassa.Aihekin oli kiinnostava,koska vastauksia tuli 74.
Takaisin alkuun
tanhaa
Mahaat Lek มหาดเล็ก

LähetäLähetetty: 5.10.2010 15:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onneksi olkoon KBH5050 olet listalla ensimmäisenä,muistatko joskus kauan sitten kun sinä valitit ettei kukaan ota sinun juttujasi todesta,niin se vaan aika tuo hedelmiä, myös täällä.Nyt vaan sitouttamaan Häme59 tälle palstalle niin juttua riittää ja palsta pysyy hengissä.
Takaisin alkuun
KBH5050
Dzamyyn จมื่น

LähetäLähetetty: 5.10.2010 17:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eipähän käsitykseni ja ajatukseni näistä kirjoituksista ole muuttuneet. Iloinen pitää olla siitä, että täällä on tuo henkilökohtaisuuksiin meno loppunut, tosin monikin kirjoittaja on harvennellut viestejään.
En kylläkään muista tuota kirjoituksieni totuuden kiistämistä, ehkäpä annat siitä esimerkin? Sen kyllä muistan hyvin, kun eräs ilmailusta tietävä alkoi enemmän, kuin hieman allekirjoittanutta "tölviä" ja varsinkin kun vaimoani kehuin. Taitaapa jollakin aktiivikirjoittajalla olla samanlaisia kokemuksia näistä aiheetta mollaamisista Evil or Very Mad
Kait olisi parempi tanhaa kun et alkaisi uudelleen näitä vanhoja asioita repiä auki, koska me toiset kait jo olemme ne unohtaneet?

Mielellään näkisin sinunkin juttujasi enemmän ja myönteisimmissä merkeissä. Ei millään pahalla, katselin vain viestihistoriaasi hieman Exclamation

diver
Dzamyyn จมื่น

LähetäLähetetty: 5.10.2010 18:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

KBH5050 kirjoitti:
Eipähän käsitykseni ja ajatukseni näistä kirjoituksista ole muuttuneet. Iloinen pitää olla siitä, että täällä on tuo henkilökohtaisuuksiin meno loppunut, tosin monikin kirjoittaja on harvennellut viestejään.
Meillä on Suomi24 ja monta muuta paikkaa, joissa voi henkilökohtaisia asioida puida. Tosin henkilökohtaisten asioiden oikea käsittelypaikka lienee vastakkain toisen osapuolen kanssa vaikka pöytä ja kaksi tuoppia siinä välissä asetelmassa.

Eiköhän me yritetä kertoa niistä omista kokemuksista sellaisia juttuja, joita ei virallisilla matkailusivustoilla tai muilla maista ja kansoista kertovilla sivuilla ole. Ajankohtaisuus lienee toinen etu näille foorumeille. Valitettavasti ne henkilökohtaiset kokemukset ovat henkilökohtaisia ja siten koskettavat kirjoittajaa henkilökohtaisesti. Viestin lukijan ymmärtämistaidosta on kiinni, haluaako hän tarttua epäolennaiseen henkilöä koskevaan osuuteen vaiko itse asiaan.

En nyt tämänkään viestin jälkeen ole aivan 100% varma tuosta fiksusti esittämisestä. Cool
Takaisin alkuun
tanhaa
Mahaat Lek มหาดเล็ก

LähetäLähetetty: 6.12.2010 19:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

onko meillä vielä olemassa se isojen poikien osasto? jos on laittakaa modet minut kuuluvaksi sinne, ehkä se osasto olisi kaikkein paras missä voisi puhua niistä aiheista jotka ovat vähän niin ja näin poistaakko vai ei ja se olisi teillekkin helpompaa kun aina tarvitse miettiä mitä saa tehdä ja mitä ei
jokainen joka sieltä osastolta lukee juttuja tekee sen omalla vastuulla ja lupaa vastata itse omista puheistaan.Tietenkin sinne samat säännöt kuin täällä mutta lievemmin tulkinnoin
Takaisin alkuun
Voitto Lippu
Administrator ผู้บริหาร

LähetäLähetetty: 6.12.2010 19:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meillä ei ole isojen poikien osastoja, siitä luovuttiin jo kauan sitten, eikä sekään ollut mitenkään niin villi, mitä siihen kuulumattomat kuvittelivat. Very Happy

Ei sillä ole väliä onko kissa musta vai valkoinen, kunhan se vaan pyydystää hiiriä.

Takaisin alkuun
tanhaa
Mahaat Lek มหาดเล็ก

LähetäLähetetty: 6.12.2010 19:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

onko sitten muuta linjaa kuin sopimuksen rikkojat ja asiattomat viestit pois
Takaisin alkuun
tanhaa
Mahaat Lek มหาดเล็ก

LähetäLähetetty: 6.12.2010 19:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Älä suutu voittolippu mutta mietippäs kuinka monella suomea puhuvalla ihmisellä on koneellaan kyrilliset ja thai kirjaimet mutta ei suomalaisia?
Takaisin alkuun
Voitto Lippu
Administrator ผู้บริหาร

LähetäLähetetty: 6.12.2010 20:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tanhaa kirjoitti:

Lainaus:
onko sitten muuta linjaa kuin sopimuksen rikkojat ja asiattomat viestit pois

Ollaan heitelty tuollaisia viestejä harkintamme mukaan roskikseen. Onneksi niitä ei ole paljoa. Samaan paikkaa päätyvät spammit.

Lainaus:
Älä suutu voittolippu mutta mietippäs kuinka monella suomea puhuvalla ihmisellä on koneellaan kyrilliset ja thai kirjaimet mutta ei suomalaisia?

Mitäs minä tästä suuttuisin? Et kai luule minua niin kiivaaksi ja kiukkuiseksi? Laughing

Kyrillisiä tuskin monella, mutta kyllä ne helposti netistäkin löytyvät tilapäiskäyttöön. Thai fontteja uskon olevan suht monella vakikäyttäjällä, tosin nekin löytyvät netistä. Olen itse käyttänyt kiinalaisia fontteja nettisivustojen kautta.

Takaisin alkuun
Janatuinen

LähetäLähetetty: 7.12.2010 5:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tanhaa kirjoitti:

Viittaus koski minua. No olisiko tuo ollut omaa laiskuutta, etta pisteet puuttuvat a ja o kirjaimista. En ole tanne muistaakseni venajaksi kirjoitellut. Bannin saa vahemmallakin. Wink

diver
Dzamyyn จมื่น

LähetäLähetetty: 7.12.2010 18:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Janatuinen kirjoitti:
tanhaa kirjoitti:

Viittaus koski minua. No olisiko tuo ollut omaa laiskuutta, etta pisteet puuttuvat a ja o kirjaimista. En ole tanne muistaakseni venajaksi kirjoitellut. Bannin saa vahemmallakin. Wink
Minulla on kyllä suomalaiset noiden edellämainittujen kahden lisäksi. Cool
Takaisin alkuun
Ampsu
Mahaat Lek มหาดเล็ก

LähetäLähetetty: 9.8.2016 11:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tanhaa kirjoitti:

MInä myönnän, että minulla on kyrilliset kirjaimet koneella. Entä sitten?

Minulla oli huono tuuri. En voinut valita vanhempiani.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin   tulostus ystävällinen näkymä    Thaimaa-info.com Foorumin päävalikko -> Terveiset ylläpidolle ja foorumilaisille, Comments to administrators and moderators and readers Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Et voi liittää tiedostoja tässä foorumissa
Et voi ladata tiedostoja tässä foorumissa