|
Thaimaa-info.com
|
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Tomppa Myyn หมื่น
Liittynyt: 12 Kes 2005 Viestejä: 3162 Paikkakunta: Naantali/Khonburi, Khorat
|
Lähetetty: 11.7.2015 17:33 Viestin aihe: Vansongvilla, Siem Reap |
|
|
Tuttavani Siem Reapista pyysi ensin oudon kuuloisen kysymyksen, voisitko kirjoittaa arvostelun siitä hotellista missä on nyt managerina. Olin vähän ihmeissäni että pitäisi käydä siellä ensin, mutta sitten tajusin että olin viime syksynä juuri tuolla
Syynä sekaannukseen on se että hänen silloin hoitama paikka oli täysi, ja sujuvasti sain huoneen siitä läheltä. Hintakin oli halpa, 15 dollaria yö aamiaisineen joka oli luultavasti joku tutun sopimus... respan seinällä oli tuplahinnat. On nyt ilmeisesti alkanut hoitaa tämän paremman hotellin hommia.
No kokeilen ensin tänne tehdä arvostelun, saatte nauraa. Valokuvat on tuoreita, lähettivät tässä viikolla.
Ensin hotellin sivut: http://vansongvilla.com/
Sijainti on lähellä yöelämän keskusta mutta yöllä pienessä pierussa tosi vaikea suunnistaa takaisin kun kaikki näyttää niin oudolta Mopotaksi tai tuktuk maksaa dollarin tai 4000 rieliä mikä on sama asia.
Henkilökunnasta näyttää muutama ainakin olevan samoja, muutama on näköjään siirtynyt vanhasta paikasta. Se aina Thaimaan jälkeen yllättää Seim Reapissa kun melkein kaikki osaa englantia.
Kyselen vielä varmuutta hintoihin, noin 20 dollaria yö tuolla nyt on, talvella kenties nousee. Hyvä uima-allas, vanha arvokas ranskalaistyylinen rakennus ja palvelu pelaa. On varmaan huonojakin puolia mutta itse en keksinyt. Lopuksi valokuvat, en voi omia kuvia käyttää kun ollaan vähän viihteellä niissä...
Tuolla on kyllä yhteistiedot, mutta jos kaipaa apua tai neuvoja muutenkin niin Sopheian numero on +85569611114. Hoitaa myös takseja tuonne rajoille hakemaan, isompia ryhmiä lähtee myös avustamaan rajanylityksessä niin säästyy teerahat tippeihin  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Voitto Lippu Administrator ผู้บริหาร

Liittynyt: 24 Tou 2005 Viestejä: 10949 Paikkakunta: Espoo, Finland
|
Lähetetty: 11.7.2015 18:04 Viestin aihe: |
|
|
Näyttää tosi viihtyisältä. Voisin hyvinkin mennä tuonne, jos paikalla vierailisin. _________________ http://bamboogrovestories.blogspot.com/
Ei sillä ole väliä onko kissa musta vai valkoinen, kunhan se vaan pyydystää hiiriä.
Paluu Bambulehtoon näkyvissä. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Tomppa Myyn หมื่น
|
Lähetetty: 18.1.2016 14:15 Viestin aihe: |
|
|
Tuttava hoitaa yhä tuon hotellin hommia, nyt ovat tehneet nettisivut. Aika paljon hoitaa ryhmämatkalaisia Bangkokista Siem Reappiin ja siitä muualle Kambodzhaan.
http://www.triptravelcambodia.com |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
jokkeX

|
Lähetetty: 19.1.2016 10:09 Viestin aihe: |
|
|
Tuo hotellin omien sivujen kartta ei minulla ainakaan oikein toiminut.
Hotellin osoite näyttää olevan 50 Sok San Road .
Tästä kartasta näkee ehkä paremmin miten se sijoittuu tuolla kaupungilla.
Sok San rd on tuossa vasemmalla lähellä Pub Streetin risteystä. Onko tuo numero 50 sitten tuossa risteyksen lähellä vai siellä toisessa päässä ?
Tätä karttaa olen Siem Riepissä käyttänyt a sillä pärjännyt. Saa sieltä hotelleista ja majataloista parempiakin. Siistin näköinen hotelli Van Song Villa ja hinta vaikka 20 dollaria on halpa mielestäni. _________________ Kurjaa porukkaa tosiaan. Liitereitten katot saa märäntyä ja puhvelit jätetään kitumaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Tomppa Myyn หมื่น
|
Lähetetty: 19.1.2016 10:24 Viestin aihe: |
|
|
Onpa tosiaan hyvä kartta keskustasta. Olen joskus vähän kaipaillutkin tuommoista, kiitos
Kyllä mun mielestä tuo kohta on aika oikea. Ne kaduthan on aika sekavan oloisia siinä keskustassa. Olen välillä mopolla pyörinyt ympyrää mutta aina jotenkin löytänyt lopulta perille
Siem Reapistä löytyy tosiaan nykyisin paljon majotustilaa, laatu ja hinnat on vaihtelevia. Itse hotellia pitäisin hiukan keskitasoa parempana, ovat panostaneet työntekijöiden koulutukseen... Tai kuten manageri sanoi joutuu kertaamaan samat asiat viikottain tai ne unohtuu
Itseasiassa vähän ihmetyttää, moni guesthouse ja reppureissareiden majoitukset fani huoneilla kuullosti hintavilta 8-15 taalaa yö. Vitonen lisää ja pääsee ihan hyvätasoiseen pikkuhotelliin? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Tomppa Myyn หมื่น
|
Lähetetty: 24.2.2016 8:02 Viestin aihe: |
|
|
Täällä ollaan sukulaisten kanssa. Mun mielestä hinta-laatusuhde on hyvä. Gf tosin kouluttaa henkilökuntaa miten palvelun pitää pelata  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Voitto Lippu Administrator ผู้บริหาร

Liittynyt: 24 Tou 2005 Viestejä: 10949 Paikkakunta: Espoo, Finland
|
Lähetetty: 24.2.2016 9:50 Viestin aihe: |
|
|
Näyttää tosi viihtyisältä tämä hotelli. Kaakkois-Aasian yksi suurista eduista on hotellien hyvä hinta-laatusuhde. _________________ http://bamboogrovestories.blogspot.com/
Ei sillä ole väliä onko kissa musta vai valkoinen, kunhan se vaan pyydystää hiiriä.
Paluu Bambulehtoon näkyvissä. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Tomppa Myyn หมื่น
|
Lähetetty: 28.2.2016 19:16 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä voi suositella yhä hotellia ressaajille mutta pienin varauksin. Alkoivat nimittäin tekemään laajennusta siihen eteen, meille väitettiin että uusi uima-allas rakennettaisi sinne katolle. Ei kyllä niiden tolppien varaan mitkä oli pystyssä ja välikansi valettiin
Toinen pikku huomio siitä Sok San kadusta, on muuttunut semmoiseksi poikamaiseksi kaduksi. Jopa mun suosikkibaarissa Same Samessa oli yöllä enemmistö näitä vähemmistö edustajia... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa Et voi liittää tiedostoja tässä foorumissa Et voi ladata tiedostoja tässä foorumissa
|