|
Thaimaa-info.com
|
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
tanhaa Mahaat Lek มหาดเล็ก
|
Lähetetty: 9.11.2010 16:04 Viestin aihe: Pukkaa kysymystä |
|
|
Olen jonkun aikaa ihmetellyt sitä ettei kukaan vastaa minun yksityisviesteihin ja nyt katsoin tuonne jonnekkin tietoihin ja siellä minulla oli vanhentunut sähköpostiosoite mitä minun pitää tehdä sen vaihtamiseksi
ja pliis sitten ihan rautalankamallilla nämä ovat niitä asioita joita vähemmän kiinostavia ei maailmasta löydy. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Voitto Lippu Administrator ผู้บริหาร

Liittynyt: 24 Tou 2005 Viestejä: 10945 Paikkakunta: Espoo, Finland
|
Lähetetty: 9.11.2010 16:17 Viestin aihe: |
|
|
Mene käyttäjätietoihisi, vaihda siellä e-mail osoitteesi ja päivitä sivu. _________________ http://bamboogrovestories.blogspot.com/
Ei sillä ole väliä onko kissa musta vai valkoinen, kunhan se vaan pyydystää hiiriä.
Niin Kaukana Bambulehdosta |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 9.11.2010 16:58 Viestin aihe: |
|
|
Se aparaatti sanoo että salasana ei täsmää tunnukseen mutta mitäpä tuolla pikku asialla on väliä koska meneehän ne viestit täälläkin perille elikkä viestit on luettu ja ymmärretty. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 9.11.2010 18:04 Viestin aihe: |
|
|
nonii nuthan se taas alkoi heti kun joku hairikko saa bannit toiselta foorumilta alkaa tanne pukkaamaan hairioviesteja ja kaikki saavat yksituisviesteja eestista ja muista epammaraisista paikoista |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
KBH5050 Dzamyyn จมื่น
|
Lähetetty: 9.11.2010 22:32 Viestin aihe: |
|
|
Hieman taas innostunut Toivotaan että rauhoittuu, osaa kyllä asiaakin kirjoitella halutessaan, mutta illan pimetessä kait hyvät viinit tekevät tehtävänsä  _________________ Tippaakaan en kadu ja hetkeäkään en antaisi takaisin! |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa Et voi liittää tiedostoja tässä foorumissa Et voi ladata tiedostoja tässä foorumissa
|