Thaimaa-info.com Foorumin päävalikko Thaimaa-info.com

ValokuvakansioValokuvakansio  OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   SudokuSudoku   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

How a Pacific tropical typhoon gets its name

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin   tulostus ystävällinen näkymä    Thaimaa-info.com Foorumin päävalikko -> English forum
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Kundepuu
Developer ผู้พัฒนา

LähetäLähetetty: 30.9.2005 17:28    Viestin aihe: How a Pacific tropical typhoon gets its name Vastaa lainaamalla viestiä

Ever wonder how a storm gets its name?
http://en.wikipedia.org/wiki/2005_Pacific_typhoon_season#2005_storm_names is how they come up with names and a full list of 2005 storm names.

And if you ever wonder what those names actually mean, like Damrey (Cambodian for an elephant) and Longwang (Chinese for a dragon king), then go http://www.jma.go.jp/jma/jma-eng/jma-center/rsmc-hp-pub-eg/tyname.html#Column%20V.

The first 2005 Pacific typhoon was called Kulap (Thai for a rose) and the one before Vicente was called Khanun (Thai for a jackfruit).

The eleventh storm from Damrey would be called Prapiroon (Thai for God of rain). And the 25th one from Damrey would be called Durian!

Viimeinen muokkaaja, Kundepuu pvm 30.9.2005 18:01, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
linktolinh

LähetäLähetetty: 30.9.2005 17:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

In Vietnam we just normally named them by number from year to year.

The Typoon last week in Vietnam named 7 - seven, this is the 7th one in 2005. I don't find any storm/ typoon in Vietnam named as in the link you gave.

I think in America they named typoon after the 1st ship had problem in storm.

Voitto Lippu
Administrator ผู้บริหาร

LähetäLähetetty: 30.9.2005 19:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Em Linh, I still have no answers from you in the Vietnamese Language secion. Would you please be so kind and explain us the differences between all those word. Thank you em.
Also I checked your company's web site, but some of the pages just won't open. Do you know the reason why. Put the link here and maybe somebody will give an answer. That is the company that you work for.

Ei sillä ole väliä onko kissa musta vai valkoinen, kunhan se vaan pyydystää hiiriä.

Niin Kaukana Bambulehdosta
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin   tulostus ystävällinen näkymä    Thaimaa-info.com Foorumin päävalikko -> English forum Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Et voi liittää tiedostoja tässä foorumissa
Et voi ladata tiedostoja tässä foorumissa