Thaimaa-info.com Foorumin päävalikko Thaimaa-info.com

ValokuvakansioValokuvakansio  OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   SudokuSudoku   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Onko Thaiboxing brutaalia?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin   tulostus ystävällinen näkymä    Thaimaa-info.com Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu, General discussion
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Ex-Turisti

LähetäLähetetty: 15.7.2005 11:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

samee kirjoitti:
Lainaus:

On mun mielestä, tai ainakin baarien väliset ladythaiboxing matsit. Shocked
Emmä niistä äijien matseista niin välitä, ihan sama kumpi voittaa, mut se on kauheeta katella, ku tytöt tappelee. Very Happy

Siis kun tytöt tekevät uintityylisiä liikkeitä kehässä... Kynnet ja hampaat mukaan niin ladythaiboxingista voisi kehittyä ihan kiinnostava cat fight. Ei sellata pelkkää läpsimistä jaksa kauaa katsoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
samee

LähetäLähetetty: 15.7.2005 11:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ex-Turisti kirjoitti:
samee kirjoitti:
Lainaus:

Emmä niistä äijien matseista niin välitä, ihan sama kumpi voittaa, mut se on kauheeta katella, ku tytöt tappelee. Very Happy

Siis kun tytöt tekevät uintityylisiä liikkeitä kehässä... Kynnet ja hampaat mukaan niin ladythaiboxingista voisi kehittyä ihan kiinnostava cat fight. Ei sellata pelkkää läpsimistä jaksa kauaa katsoa.

Kyllä ne jotkut osaa lyödäkkin aika lujaa.Yks mimmi pudotti selälleen semmosen normaalivartaloisen sveitsiläis butterflyn yhellä lyönnillä Shocked Very Happy tää ei ollu kyl kehän sisällä tää matsi Very Happy
Takaisin alkuun
ttm69

LähetäLähetetty: 15.7.2005 12:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

samee kirjoitti:
Lainaus:

Näin on, itellä käynyt Pattiksella soi2 kun istuin väärään baariin kaasussa, ja toisen baarin tuttu likka tuli pyytämään niiden baariin.
Tän baarin likka missä istuin veti suoraan nyrkillä tauluun, ja sitten siitä toisesta baarista tuli monta likkaa suojelemaan tätä mun tuttua.
Joutu ite menemään väliin ettei tule mitään joukkotappelua yhden fallen takia. Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Ex-Turisti

LähetäLähetetty: 15.7.2005 13:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ttm69 kirjoitti:
samee kirjoitti:
Lainaus:

Näin on, itellä käynyt Pattiksella soi2 kun istuin väärään baariin kaasussa, ja toisen baarin tuttu likka tuli pyytämään niiden baariin.
Tän baarin likka missä istuin veti suoraan nyrkillä tauluun, ja sitten siitä toisesta baarista tuli monta likkaa suojelemaan tätä mun tuttua.
Joutu ite menemään väliin ettei tule mitään joukkotappelua yhden fallen takia. Rolling Eyes

Yksi mun kaveri melkein revittiin palasiksi, kun tytöt kilpaili siitä. Raukka teki mokan kun meni kahden baarin väliin ja ei osannut päättää kumpaan menee. Sitten vaan kummankin baarin tytöt kisko niin paljon, että jäsenet lähti sijoiltaan. On se kamalaa menoa joskus, kun noi thaitytöt on vauhdissa. Ihan pelottaa välillä itseäkin, että miten mahtaa käydä ens reissulla.
Takaisin alkuun
Dirty Women

LähetäLähetetty: 16.7.2005 0:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse asiassa veikkaan että toissa baarissa suosittiin alapotkuja ja toisessa yläpotkuja, tästä kiasma.
Takaisin alkuun
Dirty Women

LähetäLähetetty: 16.7.2005 1:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

I ovn kirjoitti:
On tullut K-1 seurattua jo kymmenisen vuotta Wink ja sen olen huomannut että jos vastustaja ei ole treenannut alapotkuja on lähtö tullut jaloista pihalle hyvin äkkiä. Tätähän olen kokoajan yrittänyt sanoa. Alapotkut ovat hyvä keino pysäyttää vastustaja mutta Thaiboxing kaverit osaavat varautua niihin ja silloin ei niitä jaloista tiputtamisia helposti tule. K-1 on mielestäni viihdyttävintä katseltavaa kamppailulajien rintamalla, paitsi nyt nämä Las Vegasissa järjestetyt show-ottelut.

Eli, ainoastaan thaiboxaajat hallitsevat homman? Muu kickboxaus sucks totaalisesti! Kannattaisi ensin tutustua thaiboxingin pisteytys systeemiin. Se suosii yläpotkuja eikä niinkään potkuja jalkoihin. Seuraisit myös muitakin ottaleuita kuin K1sen friikkimatseja niin olisit astetta viisaampi Idea
Takaisin alkuun
I ovn
Khun ขุน

LähetäLähetetty: 16.7.2005 10:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ensin en ole seurannut K1 ja nyt sitten en ole muuta seurannutkaan Rolling Eyes Tuskin minusta sen viisaampi tulee vaikka tuijjottaisin päivät läpeensä kamppailulajeja televisiosta...
Takaisin alkuun
Jim Beam
Myyn หมื่น

LähetäLähetetty: 14.11.2018 10:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

13 v boxaaja kuoli

https://www.savonsanomat.fi/urheilu/13-vuotiaan-thainyrkkeilij%C3%A4n-kuolema-j%C3%A4rkytt%C3%A4%C3%A4-Thaimaassa/1283965?pwbi=6e2bd26b51a5037255e0bc05c9aa4056

Tuomo
Mahaat Lek มหาดเล็ก

LähetäLähetetty: 14.11.2018 11:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaikki ns "urheilulajit", joissa mätkitään toista osapuolta, ovat mielestäni menneiden aikojen hupia. Ehdottomasti typerää.
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin   tulostus ystävällinen näkymä    Thaimaa-info.com Foorumin päävalikko -> Yleinen keskustelu, General discussion Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Et voi liittää tiedostoja tässä foorumissa
Et voi ladata tiedostoja tässä foorumissa